Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

ECS k7s5a en noname DDR geheugen

Pagina: 1
Acties:

• Noudje_1
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 14-04-2005
Heeft er iemand al ervaring?
Ik heb dit plankje gekocht met DDR geheugen (noname).
Maar...
Als ik het DDR er in doe geeft windows een fout dat hij het app. IOS niet :( kan initialiseren!? :?
Als ik er nu gewoon geheugen in steek heb ik die fout niet?
Zal ik nu mijn geheugen inruilen voor Kingston of heeft iemand een beter idee?

greatings
Noud

• minipolopikoler
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 28-06 11:17
waar heb je dit geheugen gekocht , aangezien ik dit bordje ook ga halen en ook noname geheugen ga halen?

• ovaal
  • Laatst online: 13-07 11:58

ovaal

Een balletje kan vreemd rollen

Ik heb gisteren net mijn K7S5A mobo ontvangen, let op het formaat! Ik weet niet of anderen er last van hebben, maar met mijn standaard middle kast is en nog maar plaats voor 1 ipv 3 cd/dvd ed. drives. Verder toppertje, maar nu nog een andere kast. |:(

Lekker klooien met mijn HTC One S, Cube U65/Talk 9x, twee (gerepareerde) ZTE Nubia 7 Mini's, twee Teclast P80H’s, een Honor 6, een Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, een ZTE Z17 mini, ZUK Z2 en nu een Poco F1

• Hermanvh
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 12-07 14:48

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Heb hier hetzelfde boardje met Kingston DDR.

Koop gewoon merkgeheugen, heb hier 2x 256 MB PC2100 van Kingston (125,- per 256 MB bij Gistron) :)

Een paar dingen waar ik niet op bezuinig bij een nieuwe PC:

Moederboard en geheugen moet gewoon top zijn. Is het belangrijkste voor een stabiel systeem.

webOS all the way!

• --X2---
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 26-03-2012
BIOS geupdate? zie http://forum.ocworkbench.com/ocwbcgi/ultimatebb.cgi?ubb=forum&f=4

Ik heb ook zo'n bordje, werk nu nog ff met m'n oude SD-Ram, w8 ff op dat PC2700 DDR-Ram (zie http://www.tweakers.net/nieuws/18501)

I don't discriminate, I just hate everyone equally

• Noudje_1
Ik heb mijn BIOS al geprobeert up te daten, maar nu komt het:
Als ik de laatste nieuwe update doe dan gaat mijn plankje heel slecht presteren!! windows 98 installatie in 72min!?:z :?
Dus dat heb ik maar weer ongedaan gemaakt!!
Ik heb nog naar de fabriekant gebeld en die zeiden dat het geheugen waarsch. niet ondersteund wordt door mijn moederbord!!
Dus voor diegene die dit plankje wil kopen!! Koop A merk geheugen!!!

greatings
Noud

ps Het plankje heb ik gekocht bij Gistron daar kost het plankje 189,-. Ik heb mijn DDR terug gestuurd en ze gingen het omruilen voor een A-merk!

• minipolopikoler
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 28-06 11:17
Dan koop ik dus ook maar ff a-merk geheugen , leerzaam topic dit.

• Kyro2
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 10-01-2004
ik heb zelf 256 Mb Crucial en 256 Mb no-name en het werkt perfekt zelfs op de meest aggressieve geheugen timings?

P4 2.4GHz 533 fsb , ASUS P4S533, IntelCooler, 512 Mb DDR pc2700(winbond cas2), 120 Gb Maxtor 8Mb, 40 Gb Maxtor D740X, Creative Labs SB Live! 5.1, Club 3D Radeon 9700 pro 128 Mb, Sony HMD-A420 19 inch, Q-tec 550 Watt psu ( win 2k )

• Noudje_1
Ik heb ook alleen problemen met no-name DDR geheugen!
Normaal geheugen werkt als een trein!
>:)

• Bimmeralso
  • Registratie: augustus 2001
  • Niet online
Heb ut hier draaien met Apacer 256 DDR CL2 van AAArde draaien op maximale settings. Ook geen problemen.

• Olaf van der Spek
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
quote:
Op woensdag 19 september 2001 13:22 schreef ovaal het volgende:
Ik heb gisteren net mijn K7S5A mobo ontvangen, let op het formaat! Ik weet niet of anderen er last van hebben, maar met mijn standaard middle kast is en nog maar plaats voor 1 ipv 3 cd/dvd ed. drives. Verder toppertje, maar nu nog een andere kast. |:(
Ja, dat probleem had ik ook. Moest mijn CDD eentje hoger zetten. Maar daarboven had ik nog een slot vrij, dus sommige kasten hebben wel ruimte voor 2 CDDs.
Verder zou het kunnen dat je met SDR geheugen er minder last van hebt.

• Olaf van der Spek
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
Was het OEM geheugen van Gistron (109 piek)?
Ik heb bij Gistron ook dat board gekocht met 2 x 256 mb DDR Hyundai geheugen. Dat was ook iets van 109 piek, maar nu staat het niet meer op de site.
Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True