Na een hele periode wachten is het deze dagen dan eindelijk zo ver: bij ons worden 6 nieuwe kozijnen geplaatst met triple glas. Ik heb er best moeite mee bedrijven werk te laten uitvoeren omdat het vaak gezeur is en ik bepaalde standaarden heb die misschien wat hoger dan gemiddeld zijn, maar ik heb dit toch uitbesteed. Ook met het idee dat ik dan zelf eens een keer niks hoef te doen. Zo gezegd, zo gedaan. Enkele offertes laten opmaken en deze had ik wel een ok gevoel bij.
Natuurlijk, dat er kans op schade is begrijp ik, maar ik vraag me echter af of de schades in de foto's die ik hieronder zet een beetje normaal is of niet. Let op, PUR moet nog weggesneden worden en er zouden dan van die plastic lijstjes komen.
Het gaat zoals te zien is voornamelijk over schade aan stucwerk en overal zwarte vegen. Wederom, natuurlijk begrijp ik dat schade niet te voorkomen is, maar als je iets minder lomp zou zijn heb ik het idee dat het toch wat minder had kunnen zijn. De druppel was voor mij dat ik een van de heren op mijn gloednieuwe toiletpot zag staan, dat zou 'normaal' zijn omdat je er ook op kunt zitten
Kortom, Tweakers, help mij mijn morele en zakelijke kompas te calibreren.. Ik wil niet zeuren als dat niet nodig is maar ik wil mezelf ook niet tekort doen. Dit gaat over een dikke 12K euro. Ik heb nog geen euro betaald. Morgen zijn ze nog bezig met een dakkapel, daar moet het trespa nieuw dus ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doen.
Stucwerk en vlekken.
:strip_exif()/f/image/Q1XeQlmJnxyxLLxMgEliaFfN.jpg?f=fotoalbum_large)
Behoeft geen uitleg denk ik. Er is nog een heel stuk (20cm lang) achter de radiator losgekomen. Raam heeft een barst gekregen met manoeuvreren, die is al nieuw besteld.
:strip_exif()/f/image/VA3UFNAfnvfAnKDbtiBE0JJk.jpg?f=fotoalbum_large)
Vlekken en deuken.
:strip_exif()/f/image/Hc7RMUHsi5PYjjWqrZVkEBCn.jpg?f=fotoalbum_large)
Niet dat die radiator nu moeders mooiste is maar dit is een flinke veeg.
:strip_exif()/f/image/FWpHYP298VxPShGFpI9YvrkR.jpg?f=fotoalbum_large)
Stucwerk, wel iets meer dan wat een afwerklijstje kan wegmoffelen denk ik
:strip_exif()/f/image/MVClXiyd1VKSxhOMy3nafZoz.jpg?f=fotoalbum_large)
Glaslat, dit is gelukkig de enige die een beetje twijfelachtig is.
:strip_exif()/f/image/5T0qmu60sqHgDtO4UYCg9blL.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb nog wel voorbeelden maar het idee is duidelijk denk ik.
Alvast bedankt!
Natuurlijk, dat er kans op schade is begrijp ik, maar ik vraag me echter af of de schades in de foto's die ik hieronder zet een beetje normaal is of niet. Let op, PUR moet nog weggesneden worden en er zouden dan van die plastic lijstjes komen.
Het gaat zoals te zien is voornamelijk over schade aan stucwerk en overal zwarte vegen. Wederom, natuurlijk begrijp ik dat schade niet te voorkomen is, maar als je iets minder lomp zou zijn heb ik het idee dat het toch wat minder had kunnen zijn. De druppel was voor mij dat ik een van de heren op mijn gloednieuwe toiletpot zag staan, dat zou 'normaal' zijn omdat je er ook op kunt zitten
Kortom, Tweakers, help mij mijn morele en zakelijke kompas te calibreren.. Ik wil niet zeuren als dat niet nodig is maar ik wil mezelf ook niet tekort doen. Dit gaat over een dikke 12K euro. Ik heb nog geen euro betaald. Morgen zijn ze nog bezig met een dakkapel, daar moet het trespa nieuw dus ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doen.
Stucwerk en vlekken.
:strip_exif()/f/image/Q1XeQlmJnxyxLLxMgEliaFfN.jpg?f=fotoalbum_large)
Behoeft geen uitleg denk ik. Er is nog een heel stuk (20cm lang) achter de radiator losgekomen. Raam heeft een barst gekregen met manoeuvreren, die is al nieuw besteld.
:strip_exif()/f/image/VA3UFNAfnvfAnKDbtiBE0JJk.jpg?f=fotoalbum_large)
Vlekken en deuken.
:strip_exif()/f/image/Hc7RMUHsi5PYjjWqrZVkEBCn.jpg?f=fotoalbum_large)
Niet dat die radiator nu moeders mooiste is maar dit is een flinke veeg.
:strip_exif()/f/image/FWpHYP298VxPShGFpI9YvrkR.jpg?f=fotoalbum_large)
Stucwerk, wel iets meer dan wat een afwerklijstje kan wegmoffelen denk ik
:strip_exif()/f/image/MVClXiyd1VKSxhOMy3nafZoz.jpg?f=fotoalbum_large)
Glaslat, dit is gelukkig de enige die een beetje twijfelachtig is.
:strip_exif()/f/image/5T0qmu60sqHgDtO4UYCg9blL.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb nog wel voorbeelden maar het idee is duidelijk denk ik.
Alvast bedankt!
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
:strip_exif()/f/image/u11pyWx8AfJL9ubgmttTtiIW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EyQeaJBHdmmflI2z4yEHV4Aw.jpg?f=fotoalbum_large)