Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• hwillems
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:35
Ik heb een nieuwe Google Pixel 9 Pro XL, vers uit de doos. Daar heb ik via Bluetooth een Sennheiser Epos MB Pro 1-headset aan gekoppeld. Ding werkt prima, gesprekken klinken kraakhelder, accuduur is goed, ben er blij mee. Ik heb deze headset ook jaren gebruikt op m'n vorige, een Pixel 7.

Maar er speelt iets vreemd op deze Pixel 9. De optie om audio te splitsen is verdwenen. Zodra de headset is gekoppeld komt ALLE audio uit die headset, dus niet alleen telefoongesprekken maar ook Spotify of Youtube. Op de Pixel 7 kon ik bij BT-apparaten op het tandwieltje klikken en kiezen om telefoongesprekken en media te splitsen. Die optie is weg.

Maar nu komt 't vreemde: maak ik een tweede gebruiker aan op dezelfde Pixel 9 (de nieuwe dus) dan geeft Android WEL ineens de optie om telefonie en media te splitsen. Dus wat als hoofdgebruiker niet werkt, werkt wel als tweede gebruiker op hetzelfde toestel, zelfde Android 16. Nou, die zag ik niet aankomen :-) Ik heb twee screenshots gemaakt, zie hieronder.

Het zit 'm dus niet in de headset, want als tweede gebruiker werkt het prima. Waarom niet als hoofdgebruiker?

Heeft iemand enig idee?

Groet,
Hein.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t4lCLtsZODLZEmZe3fALoFuPKBw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nlQQDbj6IUkFcTnMkLV07mgA.jpg?f=fotoalbum_large