Toon posts:

Kan dit ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan een 233MHz MMX PI processor die op 200MHz draait (mobo kan niet hoger) zonder koelfan draaien, dus alleen met koelribben(zoals je wel vaker ziet bij PI processoren).
De PC staat wel 24/7 aan en wordt gebruikt als servertje in een thuisnetwerk en als MP3 speler.

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:29
Zou wel kunnen, hetzij met enige ventilatie in de kast...

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

als er een beetje airflow in de kast is moet dat wel kunnen ja, moet je wel het voltage op normaal of ietsje lager zetten !!!

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

What's the use... :?

• mrfatmen
  • Laatst online: 23:06
als het goed is moet het kunnen.
of anders ze je er een temp meter bij.
dan an je de temp in de gaten houden kan je zo zien of hij te heet word

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 23:12
waarom zou je het doen :?
koop voor die paar knaken gewoon een extra coolertje als je er toch eentje nodig hebt ipv hem bij een andere weg te halen...hij zit dr heus niet voor de sier

Leef lekker in het nu, er is niks anders

• Nowhere
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-07 10:24
Op woensdag 19 september 2001 13:58 schreef FireFoz het volgende:
waarom zou je het doen :?
koop voor die paar knaken gewoon een extra coolertje als je er toch eentje nodig hebt ipv hem bij een andere weg te halen...hij zit dr heus niet voor de sier
stilte????

www.kuiphuis.nl

Verwijderd

Vriend van me heeft een ouwe desktopkast van HP en daar zit een p200mmx in met alleen een heatsinkje. Nu wordt de lucht daarboven wel afgezogen door de fan van de voeding. Ik zou zeggen probeer het. Als ie vastloopt zet je er een (kleine) fan op. Kapot zal ie niet gaan.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kan wel ja maar draait ie op 200Mhz ook met MMX...maakt wel klein beetje uit in warmte...de oude pentium compaq's maakten ook gebruik van alleen een grote coolvin maar geen fannetje erop en die draaide ook op 200Mhz :)

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 23:12
ik heb 6 coolers in mn pc, hij staat 24/7 aan, en staat 1.5 meter van mn bed. geen centje last van. je moet natuurlijk wel een btje stille coolers hebben, niet zon dingen dat piept en kraakt. Maruh...hij heeft toch ook nog een cooler in zn voeding? Gaat ie die ook weg halen dan :P

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil em idd weglaten voor het geluid en het is ook zo`n HP desktopkast waar de voeding fan ook bij de proc. afzuigt. Dus gaat ie vanaf nu maar zonder fannetje draaien.
TNX

• Abomination
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-08 14:18

Abomination

Wait for it . . . Wait for it

bij mijn op werk heb je zat van die bakjes staan zonder fan op de heatsink, alleen 1 case fan ergens in de kast, het is dus geen probleem om zo een bakkie zonder heatsink fan te draaien ... maar er moet wel tenminste 1 fan in de kast zitten (voor een air-flow)

Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:08

Predator

Suffers from split brain

No problemo :)
en hij is dan nog onderclocked ook
je kan er altijd een brol casefan inhangen die wat airflow in je kast produceerd.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1