Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Playstation ondersteuning is niet bestaande?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:23

dread

Sluwe vlaming

Topicstarter
Wie weet wat de beste manier is om met Playstation ondersteuning in contact te komen.

Probleem:
Ik kan geen gebruik maken van de black friday actie voor Playstation plus premium.

Mijn abbo loopt nog tot 1 februari 2026.
Ik heb inmiddels mijn aboo stopgezet.

Maar ingelogd op de playstation pagina krijg ik dus niet de korting (101 ipv 151 euro)

Actie:
Gezocht naar een telefoonnummer voor ondersteuning. Lijkt niet meer te bestaan.
Gezocht naar een email adres. Lijkt niet te bestaan
Via de chatbot contact opgenomen.
Zie de images. De chatbot begrijpt het niet en geeft gewoon 4 opties.
retourneren, annuleren of ongeautoriseerde kosten.
De vraag om een medewerker te spreken begrijpt hij niet.
Dan maar de optie ongeautoriseerde kosten genomen omdat ik verwacht dan met een medewerker te spreken.
YES! ik wordt doorverbonden met een medewerker om dan doodleuk te melden dat er een systeemfout is opgetreden.
Chat wordt afgesloten

Ik besluit weer een chat op te starten. Dan geeft hij aan dat ik net geweest ben en dat ik later nog maar eens moet proberen.

Gewenste oplossing:
Dat ik een premium abonnement kan afsluiten met de black friday korting.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Of weet iemand een doeltreffende manier om in contact te komen met de helpdesk/ondersteuning?

-Knip- Je e-mailadres staat in het screenshot.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0sW6ibBUQQtixhX-Tx3uGudr1SQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/DTEq7WKGqyqdtQFL0Eot80UX.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door Mog op 25-11-2025 16:28 ]

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Alle reacties

• Reyliny
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Naar mijn weten is de black friday korting op PS+ alleen te verkrijgen in winkels als codes. Ik ben zelf nog nooit een PS+ BF deal tegen gekomen bij playstation zelf.

Join or upgrade PlayStation Plus membership with these special offersPlayers in participating countries who join PlayStation Plus during PlayStation’s Black Friday promotion can save up to 33% on a 12-month membership. Current PlayStation Plus members can save 33% on the remainder of their membership when upgrading from PlayStation Plus Essential/Extra to PlayStation Plus Premium/Deluxe.

[ Voor 54% gewijzigd door Reyliny op 25-11-2025 15:31 ]

• dread

dread

Sluwe vlaming

Topicstarter
Ah kijk dat is al een interessante opmerking. Thx daarvoor @Reyliny
hoewel hier duidelijk staat dat de korting enkel geldt als je een abonnement afneemt of een abonnement upgrade. Kan zijn natuurlijk dat dat hun strategie is maar wel unfair naar bestaande members.

Toch kan je online ook gebruik maken van de actie. zie deze pagina: https://www.playstation.c...als/black-friday/#ps-plus (even helemaal naar beneden scrollen)

[ Voor 4% gewijzigd door dread op 25-11-2025 15:35 ]

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

• Ollie_NL
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-11 16:02
Misschien kan je pas verlengen als je abo korter dan nog 3 maanden loopt?
Je hoeft ook je abonnement niet op te zeggen, toen ik van basis naar premium ben gegaan kreeg ik een aanvullend bedrag totaan einde abo en daarna weer een jaar.

• dread

dread

Sluwe vlaming

Topicstarter
Het opzeggen van mijn premium account was een poging om te kijken of ik dan wel gebruik van de black friday sale kon gebruik maken.
Helaas.

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Korting geldt alleen voor nieuwe leden. Jij hebt nog een abonnement tot februari 2026 en komt dus niet in aanmerking voor de korting.

Als je Essential of Extra hebt zou je wel met korting moeten kunnen upgraden naar Premium.

[ Voor 26% gewijzigd door Raem op 25-11-2025 19:45 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ja, opzeggen om zo de korting voor nieuwe leden te krijgen, dat werkt nooit. Zelfs als je abo wel was afgelopen, dan staat er meestal in de kleine lettertjes dat je het laatste jaar of zo geen klant/abo mag zijn geweest.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Reyliny schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 15:28:
Naar mijn weten is de black friday korting op PS+ alleen te verkrijgen in winkels als codes.
gambieter schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 19:47:
Ja, opzeggen om zo de korting voor nieuwe leden te krijgen, dat werkt nooit.
Om er twee uit te pakken, bovenstaande is niet correct. Mijn PS Premium liep tot 06-12-2025, gisteren de volgende stappen doorlopen:
  • Inloggen op https://www.playstation.com/nl-nl/playstation-network/
  • Profiel - Abonnementenbeheer
  • Abonnement opzeggen (Annuleren)
  • Nieuw abonnement genomen "PlayStation Plus Premium: lidmaatschap van 12 maanden" a €101,83
  • Huidig abonnement: PlayStation Plus Premium tot 06-12-2026
Het is geen handleiding, puur om aan te geven dat het mogelijk is 33% korting te krijgen als bestaande abonnee met afsluiten van hetzelfde abonnement.

Als ik bovenstaande nu opnieuw uitvoer dan kost het abonnement me de volle mep. Één actie per persoon, wellicht. Argument dat de actie afhankelijk is hoe lang je huidige abonnement nog loopt klinkt plausibel. Welke voorwaarden je precies aan moet voldoen, geen idee. Dat de 33% actie niet voor iedereen is noemt Sony wel:
Join PlayStation Plus by December 5 and enjoy up to 33% off any 12-month plan.*

*Qualifying users only

[ Voor 13% gewijzigd door FeaR op 26-11-2025 00:10 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:55
Reyliny schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 15:28:
Naar mijn weten is de black friday korting op PS+ alleen te verkrijgen in winkels als codes. Ik ben zelf nog nooit een PS+ BF deal tegen gekomen bij playstation zelf.
Dat klopt niet. PS+ is meermaals per jaar in de aanbieding in de PS Store van Sony. Ik krijg daar ook mail over. Het is in de aanbieding bij 'Days of Play' en rondom Black Friday. De korting geldt alleen niet als je een lopend abonnement hebt. Daarnaast lijkt er wel wat willekeur te zijn in wie de korting wel en niet krijgt. Soms krijgen mensen met een (kort) lopend abonnement de korting wel en anderen niet. Althans, dat zijn de ervaringen hier op dit forum.

Edit: ik zie dat @FeaR het dus ook gelukt is om de korting te krijgen met een nog kort lopend abonnement. Het loont iig om je PS+ looptijd rondom black friday af te laten lopen, want dan weet je zeker dat je gebruik kan maken van de korting.

[ Voor 17% gewijzigd door Hulleman op 26-11-2025 08:55 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• dread

dread

Sluwe vlaming

Topicstarter
Hulleman schreef op woensdag 26 november 2025 @ 08:53:
[...]

Edit: ik zie dat @FeaR het dus ook gelukt is om de korting te krijgen met een nog kort lopend abonnement. Het loont iig om je PS+ looptijd rondom black friday af te laten lopen, want dan weet je zeker dat je gebruik kan maken van de korting.
Nog even nagekeken en mijn abonnenment loopt af op 8 januari 2026..

Dikke bummer dus dat ik niet van de korting gebruik kan maken. Ik ga wel geen jaarabonnement meer nemen. Ik zou zelf helemaal teruggaan naar de basic PS plus maar heb een portal en dan is het wel tof om de premium te hebben. Alhoewel. Ik moet er even over denken wat ik ga doen.

Maar algemene consensus is toch dat Playstation niet bereikbaar is voor supportvragen. Verontrust me wel een beetje.

Pagina: 1