Wie weet wat de beste manier is om met Playstation ondersteuning in contact te komen.
Probleem:
Ik kan geen gebruik maken van de black friday actie voor Playstation plus premium.
Mijn abbo loopt nog tot 1 februari 2026.
Ik heb inmiddels mijn aboo stopgezet.
Maar ingelogd op de playstation pagina krijg ik dus niet de korting (101 ipv 151 euro)
Actie:
Gezocht naar een telefoonnummer voor ondersteuning. Lijkt niet meer te bestaan.
Gezocht naar een email adres. Lijkt niet te bestaan
Via de chatbot contact opgenomen.
Zie de images. De chatbot begrijpt het niet en geeft gewoon 4 opties.
retourneren, annuleren of ongeautoriseerde kosten.
De vraag om een medewerker te spreken begrijpt hij niet.
Dan maar de optie ongeautoriseerde kosten genomen omdat ik verwacht dan met een medewerker te spreken.
YES! ik wordt doorverbonden met een medewerker om dan doodleuk te melden dat er een systeemfout is opgetreden.
Chat wordt afgesloten
Ik besluit weer een chat op te starten. Dan geeft hij aan dat ik net geweest ben en dat ik later nog maar eens moet proberen.
Gewenste oplossing:
Dat ik een premium abonnement kan afsluiten met de black friday korting.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Of weet iemand een doeltreffende manier om in contact te komen met de helpdesk/ondersteuning?
-Knip- Je e-mailadres staat in het screenshot.
Probleem:
Ik kan geen gebruik maken van de black friday actie voor Playstation plus premium.
Mijn abbo loopt nog tot 1 februari 2026.
Ik heb inmiddels mijn aboo stopgezet.
Maar ingelogd op de playstation pagina krijg ik dus niet de korting (101 ipv 151 euro)
Actie:
Gezocht naar een telefoonnummer voor ondersteuning. Lijkt niet meer te bestaan.
Gezocht naar een email adres. Lijkt niet te bestaan
Via de chatbot contact opgenomen.
Zie de images. De chatbot begrijpt het niet en geeft gewoon 4 opties.
retourneren, annuleren of ongeautoriseerde kosten.
De vraag om een medewerker te spreken begrijpt hij niet.
Dan maar de optie ongeautoriseerde kosten genomen omdat ik verwacht dan met een medewerker te spreken.
YES! ik wordt doorverbonden met een medewerker om dan doodleuk te melden dat er een systeemfout is opgetreden.
Chat wordt afgesloten
Ik besluit weer een chat op te starten. Dan geeft hij aan dat ik net geweest ben en dat ik later nog maar eens moet proberen.
Gewenste oplossing:
Dat ik een premium abonnement kan afsluiten met de black friday korting.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Of weet iemand een doeltreffende manier om in contact te komen met de helpdesk/ondersteuning?
-Knip- Je e-mailadres staat in het screenshot.
[ Voor 9% gewijzigd door Mog op 25-11-2025 16:28 ]
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.