Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Alleen windows draaien. verder geen prestaties vereist. Het gaat mij puur om voor het eerst een eigen pc in elkaar te zetten.
Lijkt me leuk voor straks in de kerstvakantie. Als het goed gaat wil ik misschien mijn eigen pc gaan vervangen en zelf in elkaar zetten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
< € 400,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik pak tijdelijk 1 of 2 DDR4 RAM geheugen kaartjes van mijn eigen PC. Eenvoudige kostendrukking.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alleen de basis zoals ik in de lijst hieronder heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Tips of enkel onderdeel misschien nog goedkoper kan. Het moet wel zoveel mogelijk lijken op een build van 1000+ euro computer. Daarom bijvoorbeeld gekozen voor aparte videokaart en waterkoeler in plaats van eenvoudige fanprocessor van 20 euro.
Alleen windows draaien. verder geen prestaties vereist. Het gaat mij puur om voor het eerst een eigen pc in elkaar te zetten.
Lijkt me leuk voor straks in de kerstvakantie. Als het goed gaat wil ik misschien mijn eigen pc gaan vervangen en zelf in elkaar zetten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
< € 400,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik pak tijdelijk 1 of 2 DDR4 RAM geheugen kaartjes van mijn eigen PC. Eenvoudige kostendrukking.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alleen de basis zoals ik in de lijst hieronder heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Tips of enkel onderdeel misschien nog goedkoper kan. Het moet wel zoveel mogelijk lijken op een build van 1000+ euro computer. Daarom bijvoorbeeld gekozen voor aparte videokaart en waterkoeler in plaats van eenvoudige fanprocessor van 20 euro.
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 44,90 | € 44,90 |
| 1 | Moederborden | ASRock B450 Pro4 R2.0 | € 73,66 | € 73,66 |
| 1 | Videokaarten | INNO3D Geforce GT 1030 2GB GDDR5 LP | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon VS8 Black | € 43,95 | € 43,95 |
| 1 | Waterkoeling | Inter-Tech LC-120 RGB | € 43,- | € 43,- |
| 1 | Voedingen | LC-Power LC600H-12 V2.31 | € 40,99 | € 40,99 |
| 1 | Interne SSD's | Intenso Top Performance M.2 256GB | € 22,95 | € 22,95 |
| Totaal | € 344,35 | |||