Ik ben het wachtwoord vergeten van een website en probeer via een wachtwoordherstel email een nieuw wachtwoord aan te maken. De website geeft aan dat de wachtwoordherstel email correct is verstuurd naar het opgegeven gmail adres, maar ik heb de mail niet ontvangen (meerdere keren geprobeerd). Ik heb de spam folder, prullenbak, en alle andere mail mappen gecheckt. Ook alle filters en geblokkeerde adressen verwijderd en gecheckt of ik genoeg ruimte had in mijn account. En nog steeds de mail niet ontvangen.
Ik heb dit al eerder gehad waarbij ik de wachtwoordherstel email van Bol.com niet ontving op mijn gmail account en heb toen via bellen het email adres kunnen veranderen in mijn hotmail account, waarbij ik de wachtwoordherstel mail wel succesvol ontving. Bij het huidige bedrijf willen/kunnen ze mijn email adres helaas niet veranderen via de telefoon, dus ik zit vast.
Gegoogled op het probleem en het lijkt vaker voor te komen met gmail, maar helaas geen oplossing kunnen vinden. Iemand dit eerder gehad en een oplossing hiervoor gevonden?
Thanks!
Joris
Ik heb dit al eerder gehad waarbij ik de wachtwoordherstel email van Bol.com niet ontving op mijn gmail account en heb toen via bellen het email adres kunnen veranderen in mijn hotmail account, waarbij ik de wachtwoordherstel mail wel succesvol ontving. Bij het huidige bedrijf willen/kunnen ze mijn email adres helaas niet veranderen via de telefoon, dus ik zit vast.
Gegoogled op het probleem en het lijkt vaker voor te komen met gmail, maar helaas geen oplossing kunnen vinden. Iemand dit eerder gehad en een oplossing hiervoor gevonden?
Thanks!
Joris