Categorie voor "slimme brillen"

Pagina: 1
Acties:

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Waar loop ik tegenaan?
Bij het schrijven van of zoeken naar een product/review voor een "slimme" bril (alles van een "scherm voor je neus" als de Viture Luma Pro, een Meta AR bril tot complete VR-brillen) is er eigenlijk maar een "passende" categorie beschikbaar, "VR-brillen". Of misschien "Wearables", daar staat de Meta-bril nu onder, maar er is in die categorie geen filter voor brillen. Dat maakt zoeken en filteren lastiger, naast dat een "relatief domme bril" eigenlijk niet onder de VR-brillen hoort.

Wat zou ik graag zien?
Een aparte categorie voor XR. Misschien zelfs voor "brillen met een scherm zonder XR", of filters hiervoor onder de Wearables. Mijn review (en product) Viture Luma Pro review door pagani mag dan onder de XR-categorie of filteroptie.

• pagani
  • Niet online
Niemand?

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:01

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@pagani We hebben wel wat, maar het staat wat verspreid, zoals je hebt gemerkt. De pasgeleden gereviewde Ray-Bans staan onder Wearable-accessoires, terwijl we onder Gadgets een mooi filter hebben voor AR-brillen. En misschien kom je nog meer tegen als je zoekt. Of ze een eigen categorie gaan krijgen, weet ik niet, al helemaal niet op korte termijn.

Maar we kunnen er wel voor zorgen dat het tenminste op 1 plek staat, mochten we toch besluiten een eigen categorie aan te maken, zijn ze dan voor ons ook makkelijk te vinden. Voor het "bij elkaar vegen" zal ik binnenkort eens tijd voor nemen, misschien dat er dan ook al wat te zeggen is over een eigen categorie (ja/nee/misschien).

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:01

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@pagani Inmiddels staat alles wat ik heb kunnen vinden aan slimme brillen onder categorie: Gadgets -> Soort gadget -> Slimme bril (AR, XR, MR). Ik heb hier dus ook de Ray Bans tussen gezet, hoewel deze geen display hebben, wat je normaal met AR/XR/MR wel hebt. Maar voor nu is het belangrijkst dat ze bij elkaar staan, waarschijnlijk komt het tegen die tijd toch in 1 categorie met opties voor wel/geen display. Het is nu vooral even afwachten hoe de markt zich ontwikkeld.

Leuk feitje: een aantal categorieën zijn begonnen als een optie onder Gadgets, bijvoorbeeld categorie: VR-brillen en categorie: Drones. :)

• pagani
  • Niet online
Top, dank!