Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Puur gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wou eigenlijk max 1500 euro besteden wat de best-buy guide ook is. Het probleem is alleen dat ik het via Azerty wil laten samenstellen en monteren. Hierdoor heb ik nu eigenlijk het lijstje van de best-buy guide, maar dan tegen de 1900 euro. Dit komt deels door de hoge prijsstijging van RAM.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een 2560 x 1440, 144 HZ scherm, ook toetsenbord en muis. Ik zoek alleen een desktop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een gemiddelde desktop, ik ben van plan om weer Apex Legends te gaan spelen. Het liefst op 144 fps zonder framedrops.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst NVidea wegens goede ervaringen, maar een goede AMD is ook prima.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, ik geef niks om grootte en energieverbruik.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Meedenken met een build die ik via Azerty kan bestellen, of een prebuild computer van hun/Paradigit die goedkoper is dan het zelf samenstellen.
Kosten[i]
Dit is mijn wenslijst, via Azerty bestellen met assemblage kom ik hoger uit dan mijn budget, eigenlijk zou het winkelmandje 1.400 euro mogen kosten. Onderstaande prijzen zijn de laagste prijzen, helaas is Azerty een stukje duurder. Ik vind het lastig om een goeie vergelijking te maken om niet een prebuild desktop te kopen, zoals: https://azerty.nl/product...l-powered-by-asus/9508123.
Puur gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wou eigenlijk max 1500 euro besteden wat de best-buy guide ook is. Het probleem is alleen dat ik het via Azerty wil laten samenstellen en monteren. Hierdoor heb ik nu eigenlijk het lijstje van de best-buy guide, maar dan tegen de 1900 euro. Dit komt deels door de hoge prijsstijging van RAM.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een 2560 x 1440, 144 HZ scherm, ook toetsenbord en muis. Ik zoek alleen een desktop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een gemiddelde desktop, ik ben van plan om weer Apex Legends te gaan spelen. Het liefst op 144 fps zonder framedrops.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst NVidea wegens goede ervaringen, maar een goede AMD is ook prima.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, ik geef niks om grootte en energieverbruik.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Meedenken met een build die ik via Azerty kan bestellen, of een prebuild computer van hun/Paradigit die goedkoper is dan het zelf samenstellen.
Kosten[i]
Dit is mijn wenslijst, via Azerty bestellen met assemblage kom ik hoger uit dan mijn budget, eigenlijk zou het winkelmandje 1.400 euro mogen kosten. Onderstaande prijzen zijn de laagste prijzen, helaas is Azerty een stukje duurder. Ik vind het lastig om een goeie vergelijking te maken om niet een prebuild desktop te kopen, zoals: https://azerty.nl/product...l-powered-by-asus/9508123.
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 9700X Boxed | € 264,90 | € 264,90 |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 144,90 | € 144,90 |
| 1 | Videokaarten | Powercolor Hellhound AMD Radeon RX 9070 XT | € 649,- | € 649,- |
| 1 | Behuizingen | Chieftec APEX AIR | € 64,86 | € 64,86 |
| 1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 36 (Black) | € 31,39 | € 31,39 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C30BBEK2-32 | € 265,04 | € 265,04 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650e (2025) Zwart | € 84,90 | € 84,90 |
| 1 | Interne SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 148,90 | € 148,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.653,89 | ||
[ Voor 48% gewijzigd door Jaspervla op 25-11-2025 09:07 ]