Wenslijst werkt sinds kort anders

Pagina: 1
Acties:
  • 234 views

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:57

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Topicstarter
Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
https://tweakers.net/gallery/219668/wenslijst/

Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Als ik op 1 vd wenslijstjes klik, dan duurt het even voordat hij opent én als er een wenslijst reeds geopend was, dan sluit deze nu waarbij alleen de laatst aangeklikte open blijft.

Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Tot voor kort (gisteren? eergisteren?) kon ik naar believen zoveel wenslijstjes als ik wilde open klikken, die meteen reageerden en die ongeacht het aantal aangeklikte lijstjes allemaal open bleven staan. Daardoor kon ik snel zien wat erin stond en vergelijkingen daartussen maken. Ik weet niet of het een bug of een feature is, maar de wenslijst werkt nu dus minder snappy én er is functionaliteit verdwenen. Persoonlijk vind ik het echt minder fijn werken nu.

Indien relevant, voeg een screenshot toe
nvt

Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Laptop, Windows 10, Chrome browser
...

Your Friendly Neighborhood Moderator

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Je hebt te veel wenslijsten. Tot een bepaald aantal (ik vermoed zonder in de code gekeken te hebben 20, je hebt er 21) zitten ze allemaal alvast verborgen in de pagina en worden ze slechts uitgeklapt. Maar vanaf dat aantal krijg je enkel nog linkjes waarmee ze in een nieuwe pagina opent, wat ook verklaart waarom het even duurt voor je ze in beeld krijgt.

We hebben geen plannen om op de korte termijn die functionaliteit te verbeteren, bijvoorbeeld om - zoals nu heel gebruikelijk in websites - de inhoud van een lijstje pas in te laden bij openklikken van een lijstje (en daarmee dus het gedrag met < 20 en > 20 te combineren). Dus als je 'nu' het oude gedrag terug wil, zal je je aantal wenslijstjes weer omlaag moeten brengen.

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:57

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Topicstarter
@ACM dank voor het kijken en je analyse. Na het verwijderen van 1 lijstje werkte het weer. 👍🏻

Your Friendly Neighborhood Moderator

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
d:)b

March of the Eagles

Dit topic is gesloten.