Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Portable USB-C monitor met aansluiting aan de rechterzijde

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-11 15:03

3raser

⚜️ Premium member

Topicstarter
Mijn vraag
Ik zoek een 15,6"-16" 1080p portable monitor die via USB-C zowel zijn voeding als videosignaal krijgt. Het liefst geen touchscreen. Twee erg belangrijke details zijn dat het scherm volledig vlak moet zijn aan de achterzijde zodat deze plat op tafel kan liggen (zonder te wiebelen), en dat de USB-C aansluiting aan de rechterzijde van het scherm zit. De aansluiting moet rechts zitten omdat het scherm op een specifieke plek komt te liggen waarbij de kabel invoer aan de rechterkant van het scherm zit. Een invoer aan de linkerzijde is vanwege het aanzicht en de benodigde kabeldoorvoer uitgesloten.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik dacht een mooi scherm gevonden te hebben maar daar zit de USB aansluiting aan de linkerkant. Na de pricewatch te hebben doorzocht heb ik geen enkel scherm kunnen vinden die aan mijn eisen voldoen. Ze vallen vrijwel altijd af of de aansluiting die aan de verkeerde kant zit. Het productaanbod is natuurlijk groter dan de pricewatch, dus mogelijk dat iemand tips heeft. Of een betere zoekopdracht die het product beter specificeert.

Alle reacties

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Kun je het beeld niet 180⁰ draaien?

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-11 15:03

3raser

⚜️ Premium member

Topicstarter
hcQd schreef op maandag 24 november 2025 @ 17:12:
Kun je het beeld niet 180⁰ draaien?
Dat is geen heel gekke gedachte. Hoewel eventuele logo's en symbolen dan wel op z'n kop staan en de input dan aan de rechterbovenkant van het scherm komt te zitten waarbij de onderkant toch wel de voorkeur heeft. Ik hou het als alternatief in gedachten.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:55

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Deze gemist?
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Koopadviesvragen horen in de koopadviesfora. Move VB -> CKA

Oslik blyat! Oslik!

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:12
Onze IT mannen rijden rond met AliExpress schermpjes als tweede scherm die gemakkelijk mee te nemen zijn. https://www.aliexpress.co...80p-portable-monitor.html ik weet niet precies welke.