Toon posts:

PC reboot na seconden bij opnemen via line-in

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nogal vaag probleem. Wanneer ik geluid (van een videoband) op wil nemen via de line-in van m'n geluidskaart, dan stopt m'n computer er na een seconden of 10-20 mee. Ik heb verschillende programma's geprobeerd en hij doet dit dus bij allemaal.

Het weergeven van het geluid doet hij probleemloos, maar het opnemen lukt niet.

• DJ-FreSh
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-12-2025
Ik zou als ik jouw was eens kijken naar conflicten met andere sjit in je pc. En ook es de nieuwste sound drivers installen.

• pduh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-12-2025
Download de demo van musicmatch.com en probeer het daar eens mee. Lukte bij mij wel op die manier. Even uitzoeken hoe het moet maar dan is het heel makkelijk, net een video!!

P.Duh! lekker puh!

Verwijderd

Topicstarter
Musicmatch had ik al en ook hiermee gebeurt het. Zo juist heeft hij een half uur staan opnemen, reboot hij alsnog :( ! Wel had ik vooraf m'n compu terug geklokt van 394Mhz naar 350 en geheugen van cas2 naar cas3. Ook staan m'n achtergrond prog-jes en m'n screensaver uit.

Her-installeren wacht ik liever mee omdat volgende maand m'n hele pc sowieso geupgrade gaat worden en ik er nu liever niet te veel aan doe (if it ain't broke, don't try to fix it).

Verwijderd

Topicstarter
Niemand nieuwe tips?

Verwijderd

Topicstarter
Oke, toch maar de drivers geupdate. Reboot hij met opnemen binnen 20 seconden. Dat is nou niet echt een verbetering te noemen. Ik wordt hier goed ziek van juist omdat ik er niet achterkom wat er aan de hand is. De rest van m'n pc doet het prima.
Pagina: 1