Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Betrouwbare parkeer app

Pagina: 1
Acties:

• Peer_76
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 24-11 20:07
Zelf heb ik jaren Yellowbrick gebruikt, veelal naar tevredenheid. Vanmorgen kon ik geen parkeer transactie starten vanwege een storing. Aangezien dit nu de 3e keer in een half jaar tijd is dat ik problemen heb wegens storing of een brakke update heb ik mijn account uit frustratie gelijk opgezegd. Nu ben ik dus op zoek naar een alternatief. Ik heb begrepen dat de ANWB met Yellowbrick samen werkt, dus daar heb ik ook gelijk mijn vraagtekens bij.
Nu ben is dus benieuwd naar welke diensten jullie gebruiken om betaald te parkeren en hoe tevreden jullie zijn. Betrouwbaarheid vind ik hierbij belangrijker dat de tarieven.

Gouwepeer.nl

• flapdrol85
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Q-park. Die werkt bij mij echt goed. En ook superhandig bij het inrijden in een q-park parkeergarage.

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-11 15:25

Qwerty-273

Meukposter

De parkeerautomaat zelf?

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• KilleBladhark
  • Registratie: December 2022
  • Nu online
Mocht je bij de Rabobank zitten, zij hebben ook een soort van parkeerapp ingebouwd in de Rabobank app.
Daarnaast heb je ook Q-Park en Flitsmeister.

The One Piece is real. (Can we get much higher!)

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ik gebruik Flitsmeister. De herinneringen van Q-park over lopende parkeeracties vind ik niet goed vergeleken met Flitsmeister (die waarschuwt meteen als je ergens wegrijdt). Dat heeft me een keer 40 euro gekost :X. Q-park is dan wel 'gratis' en Flitsmeister niet, maar van 40 euro kan je heel wat kosten van Flitsmeister betalen :)

Plus de parkeeractie kan je bij FM in de CarPlay app stopzetten.

[ Voor 16% gewijzigd door Glashelder op 24-11-2025 11:37 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08:22

m-vw

Dus?

Ben zelf overgestapt van Easypark naar Rabo/ANWB.

• Peer_76
Parkeergarages zal ik niet gebruiken aangezien mijn bestelbus, waar ik ook privé in rij, daar te hoog voor is. De Rabobank app zou ik kunnen overwegen aangezien ik daar ook een bankrekening bij heb. Flitsmeister zie ik ook bij de reacties hier voorbij komen, die kan ik dus ook overwegen.

Gouwepeer.nl

• dixet
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:06
Peer_76 schreef op maandag 24 november 2025 @ 11:39:
Parkeergarages zal ik niet gebruiken aangezien mijn bestelbus, waar ik ook privé in rij, daar te hoog voor is. De Rabobank app zou ik kunnen overwegen aangezien ik daar ook een bankrekening bij heb. Flitsmeister zie ik ook bij de reacties hier voorbij komen, die kan ik dus ook overwegen.
De Q-park app is niet alleen voor parkeergarages. Die kan je ook gebruiken om op straat in parkeerzone's te parkeren. Zonder transactiekosten, dus je betaalt alleen de werkelijke parkeerkosten. Deze ben ik gaan gebruiken ipv EasyPark toen die de tarieven flink opschroefde.

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
@Peer_76
Een mooi overzichtje van de Consumentenbond:

https://www.consumentenbond.nl/private-lease/parkeerapps

• Peer_76
Ik twijfel nog tussen parkeren via de Rabo app en Flitsmeister. Die laatste vanwege de notificatie bij het wegrijden terwijl de parkeersessie nog niet is afgesloten en het automatisch tol betalen indien nodig. Ik ben dus vooral benieuwd naar gebruikerservaringen van jullie voor deze 2 apps. En ik weet dat ik online reviews kan zoeken, maar naar mijn ervaring plaatsen ontevreden mensen eerder een reviews dan de tevreden mensen, met een vertekend beeld als gevolg.

Gouwepeer.nl

Pagina: 1