Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Stijnb_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:03
Hey,

Ik ben op zoek naar een oplossing om mijn notities digitaal op te schrijven.
Momenteel gebruik ik een Ipad met paperlike en pencil en daarnaast een supernote ereader.
De supernote ereader werkt het prettigst om te schrijven.
Is licht van gewicht en een beter gevoel bij het schrijving.

Daarnaast heeft de ipad veel meer mogelijkheden omdat je direct op de werf foto's kan nemen en integreren in uw notities.
Plus het grote voordeel is dat je uw notities kunt opslaan in de sharepoint van het bedrijf.
Dit is voor ons een grote meerwaarde en eigenlijk een voorwaarde dat alles integreerbaar is met sharepoint.
Omdat wij onze mappenstructuur in sharepoint automatisch laten genereren per project en per klant.
Dit is vrij omslachtig als wij dit nog een manueel moeten doen op de ereader zelf.

Zelf vind ik amper ereaders die sharepoint ondersteunen op zie ik iets over het hoofd?

Alle reacties

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:57
Stijnb_ schreef op maandag 24 november 2025 @ 06:30:
Hey,

Ik ben op zoek naar een oplossing om mijn notities digitaal op te schrijven.
Momenteel gebruik ik een Ipad met paperlike en pencil en daarnaast een supernote ereader.
De supernote ereader werkt het prettigst om te schrijven.
Is licht van gewicht en een beter gevoel bij het schrijving.

Daarnaast heeft de ipad veel meer mogelijkheden omdat je direct op de werf foto's kan nemen en integreren in uw notities.
Plus het grote voordeel is dat je uw notities kunt opslaan in de sharepoint van het bedrijf.
Dit is voor ons een grote meerwaarde en eigenlijk een voorwaarde dat alles integreerbaar is met sharepoint.
Omdat wij onze mappenstructuur in sharepoint automatisch laten genereren per project en per klant.
Dit is vrij omslachtig als wij dit nog een manueel moeten doen op de ereader zelf.

Zelf vind ik amper ereaders die sharepoint ondersteunen op zie ik iets over het hoofd?
Ik denk dat nu je toch al in een Microsoft-omgeving zit, Onenote een goede oplossing kan zijn. Dat kun je netjes integreren in Sharepoint. Voordeel is dan je dan ook niet van hardware afhankelijk bent. Je kunt een Ipad, Android Tablet of Windows Tablet gebruiken om je notities te maken. Er zijn ook Android e-reader (bv. Boox) met e-inkscherm waar je Onenote op kunt installeren. Hoe de schrijfervaring is weet ik niet. Mijn ervaringen met notities maken op een Kobo e-reader zijn niet best.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:50
Remarkable ondersteunt integrations met diverse cloud oplossingen, waaronder die van microsoft:
https://support.remarkable.com/s/article/Integrations
Using SharePoint with OneDrive Integration
You can access files stored in SharePoint via your OneDrive integration. SharePoint folders will appear as standard folders in OneDrive.

If SharePoint folders aren’t appearing:

Log in at my.remarkable.com

Open the menu and select Integrations

Click Remove next to OneDrive

Click Add, re-authenticate with your OneDrive credentials

SharePoint content will now appear under My Files > OneDrive

Adding OneDrive for the first time will also enable SharePoint access automatically

• Stijnb_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:03
swhnld schreef op maandag 24 november 2025 @ 10:29:
Remarkable ondersteunt integrations met diverse cloud oplossingen, waaronder die van microsoft:
https://support.remarkable.com/s/article/Integrations

[...]
Dit heb ik ook tegen gekomen.
Maar als je hier en daar rond kijkt zijn er toch veel mensen die zeggen dat de integratie niet 100% vlot werkt