sommige gedownloade filmjes mp4 zijn overbelicht

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Huss
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 24-12 17:56
...Mijn vraag
Sinds vandaag als ik sommige gedownloade clips open zijn die serieus overbelicht in Mediaplayer.
In vlc spelen ze dan weer goed en als ik ze op de laptop dan afspeel daar heeft Mediaplayer geen enkel probleem. Ik heb al van alles geprobeerd mediaplayer verwijderen enz allemaal geen enkel resultaat.
Wat kan ik nog meer doen.

Alle reacties

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Standaard VLC en geen mediaplayer meer gebruiken??

Het is een lokaal probleem, lijkt het, omdat het op je laptop niet speelt....
Wat zou helpen is om "Alles" wat te defineren...

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Welk apparaat gebruik je om het af te spelen? :?

[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 24-11-2025 08:25 ]

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:12

Umbrah

The Incredible MapMan

Toevallig 10bit/hdr/rec2020 vs srgb/ander scherm?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

@Huss het is inderdaad erg nodig om meer info te geven. Zegmaar de [....] die je hebt weggeknipt uit de topicstart.

Wat is concreet 'van alles geprobeerd'? Om vele redenen nodig om te noemen, al was het zodat die tips niet opnieuw hoeven te komen. Ik noem maar wat, andere videokaartdrivers, instellingen van mdediaplayer.

Verder goed om ook meer info te geven over de videos zelf, welke codecs worden gebruikt. Als inderdaad HDR dan heb je daar een hint.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Huss
Vlc speler speelt zo,der probleem af ik heb k-lite codecs geintalleerd windows mediaplayer speelt ook goed af maar nu komt het de player met de naam Mediaspeler die doet moeilijk het zijn niet alle filmpjes de meeste spelen dus die Mediaspeler zou moeten bijgewerkt worden een ander scherm heb ik niet nog steeds hetzelfde scherm als ik de clip op de laptop speel daar speelt die dan weert wel goed af. Kan ik dat ergens zien in eigenschappen van die clip hoe of wat die ontbrekende codec of instelling is ?

• Huss
het is de Mediaspeler versie 11.2509.7.0 die ik heb.
Pagina: 1