Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hoe offline fotoalbum openen via afbeelding?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• henry70
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-11 10:21
Als ik door mijn foto mappen blader zou ik het handig vinden als ik een afbeelding zie waar de inhoud van de map (fotoalbum) over gaat, dus makkelijk om een album te kiezen om te willen openen. Windows 10 had daar iets moois voor je kon een fotoplaatje in de map plaatsen zodat het meteen te zien is over welke map het gaat. Erg jammer dat die functie verdwenen is, door een foto folder te noemen kreeg die dan een afbeelding in de map. Ik heb nu 2 trucjes gevonden maar niet echt geweldig, ik kan van een foto een snelkoppeling maken, dat doe ik bij alle mappen dus 1 per map. Die doe ik allemaal in een nieuwe map. Als ik dan een album van een gekozen plaatje wil zien dan klik ik om de bestandslocatie te openen en krijg die dan. Wat ook werkt is in de verkenner bijv folder in typen dan krijg ik alle folder namen, als ik dan bestandslocatie klik kan ik ook naar het betreffende album.Het liefst zou ik willen selecteren zoals dat online ook werkt je klikt gewoon op een foto en het album wordt geopend. Misschien dat het met een programma kan of helemaal niet. Ik hoor graag of jullie tips of trucs hebben.