Was ik maar een punt dan was ik het einde
Als je windows 98 hebt in elk geval wel: je moet ervoor zorgen dat de dialup niet meer voor het password prompt. Ik heb hier ff alleen een Nederlandse versie: Deze Computer > Externe toegang > menu verbindingingen > keuze Instellingen. Daar staat standaard aangevinkt: "vragen om gegevens voordat een nummer wordt gekozen". Die uitvinken en altijd als je een dialup verbinding tot stand brengt, blijft het password-schermpje achterwege. Wel vervelend als je een keer een ander wachtwoord moet gebruiken, dan moet je het op deze plek weer aanvinken.
Je kunt zonodig vast wel de Engels equivalenten vinden
Je kunt zonodig vast wel de Engels equivalenten vinden
Oke bedankt
Was ik maar een punt dan was ik het einde
Voorgaande werkt inderdaad perfect. Ik heb alleen erg last van slakeema die zo en dan het nodig vind om mijn verbinding er af te knikkeren.
Ik ben al een tijdje op zoek naar tool die dan de verbinding weer op gang brengt. Vinden mijn huisgenoten wel prima! (Vooral als ik weg ben en ze niet bij de server kunnen komen
)
Ik ben al een tijdje op zoek naar tool die dan de verbinding weer op gang brengt. Vinden mijn huisgenoten wel prima! (Vooral als ik weg ben en ze niet bij de server kunnen komen
tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...
Verwijderd
Ik heb me modem getweakt....als ie aanstaat maakt ie automatisch verbindingOp woensdag 19 september 2001 12:35 schreef J_Davelaar het volgende:
Ik heb nu ADSLen ik wil als mijn pc opstart dat hij gelijk een verbinding maakt. Ik heb nu een snelkoppeling van de verbinding in de map opstarten staan maar dan noet je nog steeds verbinden aanklikken. Kan dat ook automatisch
Daarvoor kun je Dunce gebruiken, klein handig tooltjeOp woensdag 19 september 2001 13:08 schreef RoelsRules het volgende:
Voorgaande werkt inderdaad perfect. Ik heb alleen erg last van slakeema die zo en dan het nodig vind om mijn verbinding er af te knikkeren.
Ik ben al een tijdje op zoek naar tool die dan de verbinding weer op gang brengt. Vinden mijn huisgenoten wel prima! (Vooral als ik weg ben en ze niet bij de server kunnen komen)
Je kunt ook gewoon je inbelverbinding configgen zoals aangegeven en dan in je startup groep zetten en dan werkt het automagisch
En zonder externe proggies.
Dat zorgt er toch echt niet voor dat wanneer casema je verbinding eruit knikkert, je pc hem weer automatisch up brengt. Dan krijg je nog steeds zo'n gezzelig schermpje van: hee, connection to casema was broken, what do I do now? Dunce drukt dan automatisch op Reconnect voor je
Dunce dus... ik zal het ff downe!
thx anyway... hopen dat de huisgenoten nu tevree zijn
thx anyway... hopen dat de huisgenoten nu tevree zijn
tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...
ADSL modem is ook echt een goede tip hoor. Ik heb het eergisteren gedaan en ik en mijn huisgenoten zijn naaiend enthousiast
Pagina: 1