Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

FritzBox wizard overzetten instellingen erkt niet voor 7590

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Backkri
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 01:33
Allen,

Wanneer ik deze wizard wil uitvoeren, krijg ik de melding van te oude OS. Op de Fritz site staat minimum 7.56, ik heb laatste versies (8.20 resp 8.03) dus dit zou Ok moeten zijn. Toch krijg ik deze melding. Iemand die dezelfde ervaring heeft of bij we het wel gelukt is?

Alvast bedankt voor de feedback.

Alle reacties

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Om de config over te kunnen zetten moeten de OS versies gelijk zijn.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

• Backkri
Om de config over te kunnen zetten moeten de OS versies gelijk zijn.
Weet je dat uit ervaring? Want hier staat er enkel dat het boven een bepaalde versie moet zijn? Niet dat ze gelijk moeten zijn. Voor de nieuw aangekochte bestaat 8.20 nog niet. En downgrade van de 7590 kan ook niet zomaar. https://fritz.com/nl-be/a...etten?q=overzetten&page=1

• FRITZ!webcare
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 24-11 12:51
@Backkri

Het probleem wat je hier beschrijft is ons bekend en we hebben ook een oplossing voor je.
Kan je ons een mailadres meedelen?
De support zal hierna contact met je opnemen voor een oplossing voor de FRITZ!Box 7590 met FRITZ!OS 8.20.

AVM GmbH

• Backkri
Beste,

Ik had al contact met support genomen en ze hebben me de procedure doorgestuurd. Hiermee heb ik alles kunnen overzetten.
Voor de archieven: er zijn beta versies beschikbaar om het overzetten succesvol uit te voeren, OS versies op beide toestellen moeten trouwens in principe niet gelijk zijn.