Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

TPM 2.0 & secure boot

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Boy1308
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 07:34
Mijn vraag
Hoe krijg ik die 2 geactiveerd zonder dat ik bij ervoor geen zwart beeld meer heb?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Mijn mobo is een Gigabyte B550 Oarus Elite V2 en heeft de laatste versie van software. Mijn gpu is een 3080TI

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Update bios gedaan, alles gedaan wat ze online zeggen en de tpm krijg ik geactiveerd en als ik de secure boot op active krijg in mijn bios dan save en exit en dan start pc op maar dan bots ik telkens op een zwart beeld en geraak ik niet meer op mijn pc

Dan moet ik telkens de pc uitzetten, gpu eruithalen want de batterij van de mobo ligt erachter en resetten

Help want ik wil dolgraag battlefield 6 spelen!

Alle reacties

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

"bots ik telkens op een zwart beeld en geraak ik niet meer op mijn pc
Je ziet wel de BIOS splash screen? Of dat ook niet?

edit: @Boy1308 Zie de vele comments op https://www.reddit.com/r/..._enabling_secure_boot_on/ , staat daar iets tussen dat mogelijk werkt?

[ Voor 43% gewijzigd door Raven op 23-11-2025 11:10 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Boy1308
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 07:34
Nee zelfs niet de bios…

Heb gisteren er enkele uren op gewerkt en zonder iets speciaals te doen werkte het ineens wel
Secure boot is ingeschakeld en bf6 start op

Enig gek ding:
Ik geraak wel niet meer in mijn bios

Toch bedankt!