printen op enveloppen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Weet iemand een makkelijk tooltje om namen en adressen op enveloppen te printen, waarbij je de grootte van de envelop en de positie van de tekst goed in kunt stellen. Ik wordt namelijk een beetje moe van dat Word weet je :-)

Donec eris felix, multos numerabis amicos

Verwijderd

Ik snap het probleem niet, wat kun je bij "page setup" in word niet instellen?

• xss
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-02 15:49

xss

Extra->enveloppen en etiketten.

Laterz,

Dennet aka "Suzie Q".

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Ja, die optie in word ken ik ook wel. Ik vind het alleen niet handig. Is er niet een ander tooltje ?

Donec eris felix, multos numerabis amicos

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ja, en het heet WordPerfect. ;)

• pimssi
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Is er dan misschien iemand die een apart tooltje kent voor dit soort dingen. Een tooltje waarin je een envelopje ontwerpt (afzender, etc) en dan alleen nog maar een adres hoeft in te voeren en... print!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:19

lier

MikroTik nerd

offtopic:
Is het een software request als iemand een (Word) sjabloon voor bovenstaande jongen maakt ?

Eerst het probleem, dan de oplossing

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:43
Dat kan hij toch ook zelf wel doen? Ik snap inderdaad even niet waarom dit met Word zo'n probleem moet zijn (niet dat ik een fan van MS Word ben, maar goed). Je kunt idd simpel een document template maken waarop je alleen naam/adres enzo nog hoeft in te vullen. Da's erg gemakkelijk te maken (gewoon bestand maken met de gewenste layout; een tekstvak lijkt me daarvoor het makkelijkst om de tekst op de goede plek te krijgen, naam/adres enzo nog niet invullen, dan opslaan als 'document template, .dot file).

Misschien kan de topicstarter uitleggen waarom hij gaar wordt van Word in dit opzicht, en wat er dan precies niet aan voldoet? Want dit lijkt mij nou juist een van de dingen die prima gaan met Word ;)
Pagina: 1