Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• meliexx
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 00:33
Hoi

Er zijn enkele elektriciteitswerken die ik zou willen laten uitvoeren, deels op eigen vraag, deels voor de elektrische keuring.

Ik heb een elektricien laten komen om te kijken wat er allemaal moest gebeuren. Ik kreeg gisteren de offerte. Ik trek nogal grote ogen op bij het verplaatsen van de zekeringskast. Deze is nu nog niet digitaal en kon tijdens de keuring door een extern bedrijf niet geopend worden door de plaatsing. Heel stom geplaats dus door degene die werken heeft laten uitvoeren in het huis (ik hoorde van de immo makelaar dat een bouwfirma het huis had gerenoveerd in 2012). De elektricien zei dat ie em naar rechts wou verplaatsen (halve meter of meter verder). Dat zou neerkomen op 2650 euro inc btw. Is dat te veel? Ik kan me helemaal niet inbeelden wat zoiets zou kosten.

Hij schatte de offerte bij het bezoek op 3000 a 4000 euro. De prijs op de offerte is in totaal 4.876 euro incl btw

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vc_8G2T6Vi15bS1BISZN3BXq_YQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/hEEFF7u0PK7yno2S6AAiMDyG.png?f=user_large

Alle reacties

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:38

Dennis1812

Amateur prutser

Ik lijk het tussen de regels door te lezen dat het om België te gaan.

Dus Nederlanders, Nederlandse prijzen heeft TS weinig aan.
@meliexx is dit je eerste offerte? Grotere klussen wil ik er minimaal 3 altijd. Dan zie je wel of het allemaal om en nabij gelijk is. Of er uitschieters bijzitten.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Klinkt alsof de gehele netaansluiting verplaatst moet gaan worden (incl. grondwerken) en dan is zo'n bedrag redelijk tot marktconform te noemen.

Gaat waarschijnlijk over een netaansluiting in België uit?

[ Voor 3% gewijzigd door Will_M op 23-11-2025 01:04 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse