Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hallo, ik wil een PC laten maken die ik wil gebruiken voor Microsoft flight simulator 2024
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit te denken aan zo’n €2500,- maximaal
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
AMD Ryzen 7 9800X3D en de NVIDIA RTX 5070 Ti of RTX 5080
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederbord, 64GB DDR5 RAM of 32GB?, (watergekoelde?) CPU koeler en een voeding
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik lees op veel plekken dan voor MSFS 2024 AMD en NVIDIA het beste is
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou het graag zonder problemen willen spelen op een ultrawide 1440p beeldscherm met later eventueel uitbreiding naar meer
Ga je overklokken?
Als dat nodig is wel
Wat verwacht je van ons?
Ik ben opzoek naar een goed en stabiel systeem waar ik MSFS 2024 vlekkeloos op kan spelen. Zelf ben ik (nog) niet iemand die verstand heeft van ICT, vooral van vliegtuigen. Door alle informatie op het internet, en de vele keus zie ik door de bomen het bos niet meer. Graag ontvang is advies in wat het beste is voor mijn situatie en eventueel een lijst met wat er volgens jullie het beste in de PC kan. Het hoeft allemaal niet overkill te zijn, als ik het maar goed kan spelen op 1440p ultrawide. Mochten jullie andere opties hebben voor de CPU en GPU hoor ik dat ook graag
.
Hallo, ik wil een PC laten maken die ik wil gebruiken voor Microsoft flight simulator 2024
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit te denken aan zo’n €2500,- maximaal
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
AMD Ryzen 7 9800X3D en de NVIDIA RTX 5070 Ti of RTX 5080
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederbord, 64GB DDR5 RAM of 32GB?, (watergekoelde?) CPU koeler en een voeding
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik lees op veel plekken dan voor MSFS 2024 AMD en NVIDIA het beste is
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou het graag zonder problemen willen spelen op een ultrawide 1440p beeldscherm met later eventueel uitbreiding naar meer
Ga je overklokken?
Als dat nodig is wel
Wat verwacht je van ons?
Ik ben opzoek naar een goed en stabiel systeem waar ik MSFS 2024 vlekkeloos op kan spelen. Zelf ben ik (nog) niet iemand die verstand heeft van ICT, vooral van vliegtuigen. Door alle informatie op het internet, en de vele keus zie ik door de bomen het bos niet meer. Graag ontvang is advies in wat het beste is voor mijn situatie en eventueel een lijst met wat er volgens jullie het beste in de PC kan. Het hoeft allemaal niet overkill te zijn, als ik het maar goed kan spelen op 1440p ultrawide. Mochten jullie andere opties hebben voor de CPU en GPU hoor ik dat ook graag