Ik wil een Geberit UP320 Duofix Sigma 12 cm inbouwen.
Bij het plaatsen van de voeten loop ik tegen een probleem aan: precies 2 cm achter de tegelvloer liggen meerdere verwarmingsleidingen, waardoor ik de voeten niet kan vastschroeven in de vloer. Voorheen was het een smallere reservoir die precies tussen de leidingen in valt, maar dat reservoir is niet meer verkrijgbaar.
Situatie:
• Voorzijde is tegelvloer
• Moet de voeten monteren 2 cm achter de televloer, leidingen zitten daar dus in de weg
• Achterwand en linkerzijwand zijn 7 cm gipsbetonblokken
• Rechterzijde is een draagmuur
• Frame moet wel achter de tegelrand beginnen, anders kom ik niet uit met de beplating en opbouw
Mijn vraag:
Hoe kan ik dit reservoir het beste en veiligst monteren zonder risico voor de leidingen?
Moet ik met een draagplaat werken, of kan het frame volledig via de zijbeugels worden verankerd?
Hoe doen jullie dit in de praktijk bij leidingen onder de poten?
:strip_exif()/f/image/fuqvDx3ZvYXkBoMCsKZqnhKd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/U5VLvFKbYR3TiUsCg7EuCXyu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tRcdhXcAgCMRy1tGpZTw8PYG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/838eVg4HVY1xDT9g72OrBbxC.jpg?f=fotoalbum_large)
Bij het plaatsen van de voeten loop ik tegen een probleem aan: precies 2 cm achter de tegelvloer liggen meerdere verwarmingsleidingen, waardoor ik de voeten niet kan vastschroeven in de vloer. Voorheen was het een smallere reservoir die precies tussen de leidingen in valt, maar dat reservoir is niet meer verkrijgbaar.
Situatie:
• Voorzijde is tegelvloer
• Moet de voeten monteren 2 cm achter de televloer, leidingen zitten daar dus in de weg
• Achterwand en linkerzijwand zijn 7 cm gipsbetonblokken
• Rechterzijde is een draagmuur
• Frame moet wel achter de tegelrand beginnen, anders kom ik niet uit met de beplating en opbouw
Mijn vraag:
Hoe kan ik dit reservoir het beste en veiligst monteren zonder risico voor de leidingen?
Moet ik met een draagplaat werken, of kan het frame volledig via de zijbeugels worden verankerd?
Hoe doen jullie dit in de praktijk bij leidingen onder de poten?
:strip_exif()/f/image/fuqvDx3ZvYXkBoMCsKZqnhKd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/U5VLvFKbYR3TiUsCg7EuCXyu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tRcdhXcAgCMRy1tGpZTw8PYG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/838eVg4HVY1xDT9g72OrBbxC.jpg?f=fotoalbum_large)