Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Voorgemaakte lus zonder stops welke navigatie app kan dit?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• wes40
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:24
Beste,
Ik zoek al een tijdje een app (liefst gratis) voor sporadisch gebruik waarin ik een voorgemaakte route (GPX of KML) kan importeren en waarmee ik ook turn-by-turnnavigatie heb.
Intussen heb ik al een route gemaakt via Google My Maps: een vertrekpunt A en een eindpunt B, en daarna geprobeerd deze via Google Maps te rijden, maar helaas is turn-by-turnnavigatie niet mogelijk.
Deze route heb ik ook geïmporteerd in de Magic Earth-app, maar dat lijkt ook niet echt te lukken. Wanneer ik wil starten navigeert hij óf naar vertrekpunt A óf naar eindpunt B. Het lukt maar niet om deze route (lusvorm) te navigeren. Bijvoorbeeld mijn fiets-GPS Garmin Edge Explore kan dit wel. Natuurlijk niet echt bruikbaar als autonavigatie.
Het is de bedoeling om iets vergelijkbaars te gebruiken dat geschikt is voor auto of motor.
Ik wil geen tussenstops omdat ik de rit in één keer wil rijden met navigatie. Heeft iemand een idee waarmee dit wel kan?