Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kast met ingebouwde LED strips op 230v/stopcontact?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Tempestus
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:29
Hallo,

Ik heb een mooie vitrinekast met ingebouwde LED strips, in de kast zitten 3 LED strips en 1 knop aan de zijkant om de lampen aan en uit te doen (soort zilveren touch knop). Deze LED strips worden gevoed door batterijen, graag zou ik deze willen aansluiten op een stopcontact zodat ik niet bezig blijf met batterijen kopen en vervangen.

Het liefste zou ik de LED strips laten zitten en het kastje waar de batterijen inzitten vervangen voor iets maar ik heb er geen verstand van en zou niet weten wat ik moet kopen om het te laten werken.

Zie de foto's voor de bestaande situatie.

Alvast bedankt voor alle hulp!

Groetjes
Matthijs Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7xiLy10_P4-bZ8Kqz07E0NFxHvg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LNvPx21c1LzAV7HK5L6pTvdn.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CxEtdpsu5MDBYWQ8uR1QqUTkj1M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Sy6acGaGRGvZygnkJLtXLpdr.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5KdrYawb57VsqrPl-kXui_AP_Oc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bpy0d9M05EpYOzqzt87uM55U.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dQRC2CZIKPBErnK0NFW_SR4bOiM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/itPrq3bOagETnOg5tNbSDNX3.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

• Jarno
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
De 8x1.5V kan je met vrijwel elke 12V adapter wel realiseren met zo weinig vermogen. Goed kijken wat + en - is die uit het batterijpack komen, doorhalen, solderen en krimpkous er overheen?

• Tempestus
Jarno schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 13:27: