Hallo,
Ik heb een mooie vitrinekast met ingebouwde LED strips, in de kast zitten 3 LED strips en 1 knop aan de zijkant om de lampen aan en uit te doen (soort zilveren touch knop). Deze LED strips worden gevoed door batterijen, graag zou ik deze willen aansluiten op een stopcontact zodat ik niet bezig blijf met batterijen kopen en vervangen.
Het liefste zou ik de LED strips laten zitten en het kastje waar de batterijen inzitten vervangen voor iets maar ik heb er geen verstand van en zou niet weten wat ik moet kopen om het te laten werken.
Zie de foto's voor de bestaande situatie.
Alvast bedankt voor alle hulp!
Groetjes
Matthijs:strip_exif()/f/image/LNvPx21c1LzAV7HK5L6pTvdn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Sy6acGaGRGvZygnkJLtXLpdr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bpy0d9M05EpYOzqzt87uM55U.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb een mooie vitrinekast met ingebouwde LED strips, in de kast zitten 3 LED strips en 1 knop aan de zijkant om de lampen aan en uit te doen (soort zilveren touch knop). Deze LED strips worden gevoed door batterijen, graag zou ik deze willen aansluiten op een stopcontact zodat ik niet bezig blijf met batterijen kopen en vervangen.
Het liefste zou ik de LED strips laten zitten en het kastje waar de batterijen inzitten vervangen voor iets maar ik heb er geen verstand van en zou niet weten wat ik moet kopen om het te laten werken.
Zie de foto's voor de bestaande situatie.
Alvast bedankt voor alle hulp!
Groetjes
Matthijs
:strip_exif()/f/image/LNvPx21c1LzAV7HK5L6pTvdn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Sy6acGaGRGvZygnkJLtXLpdr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bpy0d9M05EpYOzqzt87uM55U.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/0tqRBUC6lUddQtgsXVUPgjL8.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/KPHsPAAFHMtnU7R6H8CeqCOf.png?f=fotoalbum_large)