Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

December Gift Guide 2025 - De tofste techcadeaus van de…

Pagina: 1
Acties:

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Artikel: review: December Gift Guide 2025 - De tofste techcadeaus van de Tweakers-comm...

Kunnen jullie geen indicator geven bij de linkjes die niet naar de pricewatch gaan maar direct naar een externe shop, bijvoorbeeld Aliexpress? De links lijken nu allemaal op elkaar en ik verwacht dan naar de pricewatch te gaan.

Het enige verschil dat ik nu zie is dat de vanaf prijs dan niet klikbaar is.

[ Voor 7% gewijzigd door Room42 op 22-11-2025 09:02 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:59
Hey, ik reageer niet heel vaak op artikelen, maar ik wil toch ff zeggen dat ik dit artikel top vind! Kudos!

• HJTP
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-11 20:35
Ha redactie, dank voor het samenstellen van de lijst! Ik zie dat mijn suggestie (donatie aan een goed doel) het niet heeft gered. Prima natuurlijk, het is tenslotte jullie lijst, maar puur uit nieuwsgierigheid zou ik best de achterliggende reden willen weten. Dan weet ik ook of ik het bij de volgende editie niet nog een keer hoef te proberen. Dank!

I didn't want to believe my dad was stealing from his job as a road worker. But when I came home, all the signs were there.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
HJTP schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 13:30:
Ha redactie, dank voor het samenstellen van de lijst! Ik zie dat mijn suggestie (donatie aan een goed doel) het niet heeft gered. Prima natuurlijk, het is tenslotte jullie lijst, maar puur uit nieuwsgierigheid zou ik best de achterliggende reden willen weten. Dan weet ik ook of ik het bij de volgende editie niet nog een keer hoef te proberen. Dank!
Deze HJTP in "Welke toffe cadeautips raad jij je medetweakers aan?"?
Dat was niet echt een (tech-)cadeau, natuurlijk, he. :?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron