Ben op zoek naar een nieuwe tv.
Onze vorige 50pus8804 philips is naar zes jaar onlangs kapot gegaan. Deze tv was 50 inch maar de volgende mag een stukje groter zijn. Denk dat 65 inch de sweetspot is van wat ik wil en mijn vrouw wil
Dan nu het dilemma...
Ik kan maar niet kiezen... en vind wat input van mede tweakers wel fijn.
Ik twijfel tussen de:
TCL C8K mini led 65 inch lekker fel. En lees goede reviews.
LG C5 65 inch OLED, kan dit met een lichte kamer overdag? Krijgt ook goede reviews.
Of toch weer een ambilight van Philips.
Bij Philips zou het qua budget dan wel een model van vorig jaar worden, de oled809 of de oled760.
Mis ik dan nog iets?
Mijn budget is max 1300 euro, liefst iets minder.
We zitten op gemiddeld 3,4 a 4 meter van de tv. En er zitten ramen rechts van de tv. De ramen zijn west dus alleen eind van de dag "veel" indirect zonlicht in de zomer. Er valt geen zonlicht direct op de tv en we hebben raambekleding wat dicht kan.
Verder kijken we vooral tv, via kpn tv+ kastje (google tv). Af en toe Netflix en qua sport vooral F1 via viaplay.
Alvast dank voor jullie input en meedenken.
Onze vorige 50pus8804 philips is naar zes jaar onlangs kapot gegaan. Deze tv was 50 inch maar de volgende mag een stukje groter zijn. Denk dat 65 inch de sweetspot is van wat ik wil en mijn vrouw wil
Dan nu het dilemma...
Ik kan maar niet kiezen... en vind wat input van mede tweakers wel fijn.
Ik twijfel tussen de:
TCL C8K mini led 65 inch lekker fel. En lees goede reviews.
LG C5 65 inch OLED, kan dit met een lichte kamer overdag? Krijgt ook goede reviews.
Of toch weer een ambilight van Philips.
Bij Philips zou het qua budget dan wel een model van vorig jaar worden, de oled809 of de oled760.
Mis ik dan nog iets?
Mijn budget is max 1300 euro, liefst iets minder.
We zitten op gemiddeld 3,4 a 4 meter van de tv. En er zitten ramen rechts van de tv. De ramen zijn west dus alleen eind van de dag "veel" indirect zonlicht in de zomer. Er valt geen zonlicht direct op de tv en we hebben raambekleding wat dicht kan.
Verder kijken we vooral tv, via kpn tv+ kastje (google tv). Af en toe Netflix en qua sport vooral F1 via viaplay.
Alvast dank voor jullie input en meedenken.
I intend to live forever. So far, so good.