Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Toegang tot wrapped ether in wallet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• roanstrik
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 22-11 14:41
Ik heb ~4 jaar geleden wat ethereum gemined, in de vorm van wrapped ether via ethermine. Als ik de wallet bekijk via poligonscan zie ik de WETH funds ook aanwezig in de wallet
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_UNTh9stItV9hlCku4YS6KKRqSI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/T3cwfuwQfXpGAIG2G9VxLn03.png?f=fotoalbum_large
Ik heb echter geen idee hoe ik toegang tot deze funds krijg in mijn wallet. Ik ben met mijn recovery phrase ingelogd in coinomi, de wallet die ik toen gebruikte, en zie inderdaad hetzelfde adres staan bij ethereum en weth, maar het bedrag is 0,00.
Iemnd die een idee is hoe ik mijn geminde ethereum weer te zien krijg?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nReZ7rFshlKuNB_WDEDb4ZK9Ma4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/hvWi0xOKxr5yJvYuA4lI3hVX.png?f=fotoalbum_large

Alle reacties

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:32

knakworst

Get more sats!

roanstrik schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 14:09:
Ik heb ~4 jaar geleden wat ethereum gemined, in de vorm van wrapped ether via ethermine. Als ik de wallet bekijk via poligonscan zie ik de WETH funds ook aanwezig in de wallet
[Afbeelding]
Ik heb echter geen idee hoe ik toegang tot deze funds krijg in mijn wallet. Ik ben met mijn recovery phrase ingelogd in coinomi, de wallet die ik toen gebruikte, en zie inderdaad hetzelfde adres staan bij ethereum en weth, maar het bedrag is 0,00.
Iemnd die een idee is hoe ik mijn geminde ethereum weer te zien krijg?
[Afbeelding]
Je hebt dus weth op polygon netwerk. Dan moet je wel pol hebben anders kun je er niets mee. De weth in coinomi die je hier ziet is waarschijnlijk op ethereum netwerk, vandaar dat je nul,nul ziet.

Daarna kun je bijvoorbeeld in coinomi dex, de weth inwisselen voor POL of USDC, en naar exchange sturen. Let wel op dat de exchange polygon netwerk ondersteunt.

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:02
knakworst schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 15:42:
[...]

Je hebt dus weth op polygon netwerk. Dan moet je wel pol hebben anders kun je er niets mee. De weth in coinomi die je hier ziet is waarschijnlijk op ethereum netwerk, vandaar dat je nul,nul ziet.
Ik zou toch denken dat er 0.05231...enz. achter "Polygon Pos Bridged" zou moeten staan. Dat lijkt mij namelijk WETH op 't Polygon-netwerk.
Maar goed, hett WETH-contract op Polygon is 0x7ceb23fd6bc0add59e62ac25578270cff1b9f619 volgens Coingecko, dus dat zou je nog eens kunnen toevoegen in Coinomi, kijken of je dan wat meer ziet.

edit: oh maar dat komt waarschijnlijk door het rode bolletje in de rechteronderhoek van de logo's, dat betekent dat Coinomi geen contact met het Polygon-netwerk kon maken. Controleer dat dus, misschien dat je ergens een andere RPC-server kunt instellen in Coinomi. Zie ev. https://support.coinomi.c...-does-no-connection-mean-

[ Voor 19% gewijzigd door Eegee op 24-11-2025 15:20 ]