Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Censuur op "De FlexiSpot E7-bureauserie is verbeterd..."?

Pagina: 1
Acties:

• Davey400
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 15:56
Ik had een reactie geplaatst op iemand die zo goed als zeker een AI taalmodel had gebruikt om zijn reactie te plaatsen.

Deze is met de directe link nog te vinden, maar in het totale overzicht onder het artikel volledig verdwenen.
Worden reacties tegenwoordig zomaar verwijderd omdat de inhoud niet gewaardeerd wordt?
Was daar juist het moderatie-systeem niet juist voor bedoeld?

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Is het niet simpelweg dat degene waar je op reageerde compleet is verwijderd (wat bij AI reacties die voldoende AI zijn gebeurd), waardoor jouwe ook niet meer zichtbaar is? Immers zonder parent reactie past jouwe er niet meer bij.

• Davey400
Hm. Dat zou ook kunnen.
Ik wist niet dat die actief verwijderd worden; ik dacht dat ook daar het moderatiesysteem wel afdoende voor was.
Maar het zou inderdaad een goede verklaring zijn.

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:58

thof

FP ProMod
Ik heb even gekeken maar de reactie komt ook niet voor op de andere pagina's (in mijn configuratie 7 pagina's). Hij heeft geen moderatie die zijn post onzichtbaar maakt, het is een +1. Lijkt er dan ook op dat het met het verwijderen / onzichtbaarmaken van de parent reactie is gebeurd.

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:53

DaFeliX

Tnet Devver
Ik zie dat de reactie inderdaad op "-2" staat, effectief verwijderd dus. Alle reacties die daar onder vallen komen dan niet meer 'naar boven'. De reactie is er dus nog wel, maar wordt in het artikel niet meer getoond.

Het is trouwens niet "tegenwoordig" dat we -2 gebruiken, maar wel zeldzaam dat reacties echt verwijderd worden omdat - zoals je zelf al zegt - moderatie vaak voldoende is.

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

• Davey400
Duidelijk, dank voor deze opheldering.
Ik vind het nog wel opmerkelijk dat de oorspronkelijke reactie inderdaad écht verwijderd is (of -2 dan, wat voor mij als gebruiker effectief hetzelfde is). Ik dacht dat dat alleen maar ingezet zou worden bij heftig taalgebruik of persoonlijke belediging of bedreigingen e.d.
Nu was het alleen een reageerder die óf zichzelf alleen een beetje te kijk zette, óf het misschien zelfs grappig bedoelde.
Pagina: 1