Ik zoek een?
Nieuwe speakers + sub voor in de woonkamer zie de details hieronder, de speakers zelf zijn al 22jaar our en zijn een JBL setje van toen kleine grijze speakers van 15cm bij 15cm oid. de speakers beginnen te ploppen als het volume te hard komt te staan wat eigenlijk de reden van vervanging is. Nu aan de vooravond van BF ben ik mij aan het orienteren wat er ongeveer mogelijk is.
Wij gebruiken de speakers voornamelijk voor Films / Series en muziek via spotify connect op de versterker wij zijn geen audiofielen dwz. ik heb geen kabels liggen van 50euro per meter. Ik heb wel destijds de wizard van de denon doorlopen met een microfoon en plopjes om hem te configueren.
Wat is je budget?
Het is niet vast omschreven maar tot de 800 euro ongeveer
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk beste prijs/prestatie verhouding esthetisch moet ik wel rekening met de WAF houden
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De woonkamer is ongeveer 6meter breed, en de speakers hangen op ongeveer 2.20m hoogte het plafond is 3meter.
ik heb loze leidingen in de muur zitten voor een kabel vanuit de versterker.
hier kun je de center en de links boven speaker zien:
:strip_exif()/f/image/gOmpAhuQtAKOJfZ4IhkYBVBw.jpg?f=fotoalbum_medium)
en beide rears:
:strip_exif()/f/image/mtE6E74duquXx4A2da1arGHL.jpg?f=fotoalbum_medium)
Nieuwe speakers + sub voor in de woonkamer zie de details hieronder, de speakers zelf zijn al 22jaar our en zijn een JBL setje van toen kleine grijze speakers van 15cm bij 15cm oid. de speakers beginnen te ploppen als het volume te hard komt te staan wat eigenlijk de reden van vervanging is. Nu aan de vooravond van BF ben ik mij aan het orienteren wat er ongeveer mogelijk is.
Wij gebruiken de speakers voornamelijk voor Films / Series en muziek via spotify connect op de versterker wij zijn geen audiofielen dwz. ik heb geen kabels liggen van 50euro per meter. Ik heb wel destijds de wizard van de denon doorlopen met een microfoon en plopjes om hem te configueren.
Wat is je budget?
Het is niet vast omschreven maar tot de 800 euro ongeveer
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk beste prijs/prestatie verhouding esthetisch moet ik wel rekening met de WAF houden
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De woonkamer is ongeveer 6meter breed, en de speakers hangen op ongeveer 2.20m hoogte het plafond is 3meter.
ik heb loze leidingen in de muur zitten voor een kabel vanuit de versterker.
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Televisies | LG OLED evo C4 65" Bruin | € 1.287,- | € 1.287,- |
| 1 | Mediaspelers | Apple TV 4K 64GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Versterkers en receivers | Denon AVR-X2300W Zwart | € 0,- | € 0,- |
| Totaal | € 1.287,- | |||
:strip_exif()/f/image/gOmpAhuQtAKOJfZ4IhkYBVBw.jpg?f=fotoalbum_medium)
en beide rears:
:strip_exif()/f/image/mtE6E74duquXx4A2da1arGHL.jpg?f=fotoalbum_medium)