Ik ben twee veluxramen aan het plaatsen waarbij er ook een afvoergoot boven het raam moet worden geplaatst. Nu is daarbij de bedoeling dat je de bestaande dakfolie voorzichtig lossnijdt en in de goot vouwt, zodat evt water in de goot lekt.
Nu mijn probleem: mijn dak heeft niet van die losse folie, onder mijn dakpannen ligt piepschuim dat verlijmt is met die folie. Ik kan het dus niet mooi lossnijden en in de goot laten vallen.
Hoe kan ik dit het beste oplossen? Ik dacht misschien een nieuw stukje dampopen folie aanbrengen boven de goot, bovenop het piepschuim?
Hoor graag of iemand hier een tip voor heeft.:strip_exif()/f/image/0o5OgvY4uPlLbnM2Go3RCXIC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YfeIOMifE73OGGLk5rE5ed5S.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu mijn probleem: mijn dak heeft niet van die losse folie, onder mijn dakpannen ligt piepschuim dat verlijmt is met die folie. Ik kan het dus niet mooi lossnijden en in de goot laten vallen.
Hoe kan ik dit het beste oplossen? Ik dacht misschien een nieuw stukje dampopen folie aanbrengen boven de goot, bovenop het piepschuim?
Hoor graag of iemand hier een tip voor heeft.
:strip_exif()/f/image/0o5OgvY4uPlLbnM2Go3RCXIC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YfeIOMifE73OGGLk5rE5ed5S.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door piovoortman op 21-11-2025 08:26 ]