Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Post NL pakket bezorgd maar toch niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• pctv4you
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:54
Via Marktplaats een moederbord gekocht. Verstuurd via Post NL. Niet aangetekend (heeft ook weinig zin, meeste bezorgers tekenen zelf en laten het ergens ongevraagd achter...).

Post NL zegt dat het pakket is geleverd. Ergens in de avond rond 22.00.

Echter is er rond dat tijdstip nooit een Post NL vervoerder in de straat geweest. Ben ook thuis geweest de hele avond en heb camera beelden die bewijzen dat er nooit iets is afgeleverd.

Persoonlijk contact gezocht. Post NL geeft aan dat de bezorger het pakket persoonlijk heeft overhandigd. Pure onzin natuurlijk.

Bordje was niet goedkoop. Baal er behoorlijk van. Uit contact met Post NL blijkt ook dat bezorgers een soort van diplomaten zijn, onschendbaar dus. Kunnen gewoon pakketten in hun broekzak laten verdwijnen. Eigenlijk een crimineel bedrijf.

Kreeg deze mail op mijn melding:

"We hebben de verantwoordelijke afdeling laten weten wat er is gebeurd. We gaan ervan uit dat het nu niet meer gebeurt."

Even met een vingertje naar de bezorger zwaaien, alsof het een klein kind is. Niet meer doen he!

Hoe nu verder is de vraag? E.e.a. loopt nog, maar heb niet het idee dat ik dat pakket ooit nog ga zien.

Kan ik aangifte doen? Lijkt me toch gewoon diefstal?

[ Voor 4% gewijzigd door pctv4you op 20-11-2025 19:04 ]

Alle reacties

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:16
Je moet een case / klacht aanmaken bij Post.nl.
Hier staat hoe je dat doet.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

• pctv4you
Dat heb ik ook gedaan. Bovenstaande is het resultaat daarvan.

Wat op die pagina staat is ook niet hoe het in werkelijkheid gaat. Ze kunnen in veel gevallen niet eens contact maken met de bezorger (in mijn geval dus ook niet, gaat dan later via het depot).

Ook via "Daan" is dat niet mogelijk. Heb zelf steeds telefonisch overleg gehad, want die Daan is niet erg behulpzaam.

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:16
Heb je ook al bij de buren nagevraagd of het pakket daar is afgegeven?
En ik heb recent meegemaakt dat het pakket op bezorgd stond in de track and trace maar dat het de volgende dag pas afgeleverd werd. Foutje van de bezorger, verkeerd uitgescand.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Tja, het is met Postnl Send and pray.

Meer hoop kan ik je niet bieden.

• pctv4you
Yes, de hele staat al afgelopen. Bij de buren nagevraagd, achter alle struiken gekeken.

Is intussen ook al meerdere dagen geleden gebeurt, nog steeds niets ontvangen.

Bezorger geeft ook zelf aan volgens Post NL klantenservice, dat deze het persoonlijk op dat tijdstip aan mij heeft overhandigd, wat bewijsbaar niet klopt.

Daarom denk ik ook dat ik niets meer ga zien en het pakket achterover is gedrukt.

• rmk_
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 01:46
pctv4you schreef op donderdag 20 november 2025 @ 18:58:
Verstuurd via Post NL. Niet aangetekend (heeft ook weinig zin, meeste bezorgers tekenen zelf en laten het ergens ongevraagd achter...).
In principe sta je dan nog steeds in je recht want zij moeten dan aantonen dat het inderdaad jouw handtekening is.
Hetzelfde verhaal bij een pakketje afgeleverd aan een buurman, of zelfs huisgenoot. Je hebt het niet persoonlijk ontvangen dus is het niet afgeleverd.

Dat waren de woorden van een PostNL regiomanager die ik eens sprak.
Pagina: 1