Ik heb enkele klassieke motoren. I.v.m. mogelijke diefstal lijkt mij het handig er een tracker in te verbergen. Liefst een die men niet “ uit” kan zetten. Iemand hier ervaring mee?
Je vraag is niet echt iets wat in MME thuishoort, meer iets voor ons vervoer/mobiliteits forum denk ik. Dus een schopje die kant op. En ik kan je wellicht een beetje op weg helpen;
- Apple/Google trackers, ze zijn echter wel zichtbaar met bluetooth scanner. Maar ze zijn goedkoop, dus sowieso een aanrader.
- LoRa trackers, kunnen maanden vooruit op een acculading, maar je moet je wel in de materie inlezen.
- 4G/IoT trackers, zit je vaak wel met een abonnementsvorm, maar ze werken wereldwijd en nauwkeurig.
- Apple/Google trackers, ze zijn echter wel zichtbaar met bluetooth scanner. Maar ze zijn goedkoop, dus sowieso een aanrader.
- LoRa trackers, kunnen maanden vooruit op een acculading, maar je moet je wel in de materie inlezen.
- 4G/IoT trackers, zit je vaak wel met een abonnementsvorm, maar ze werken wereldwijd en nauwkeurig.