Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Een beetje werken met het programma Handbrake (vooral omzetten van h264 naar h265). Een beetje programeren met Delphi. Voor de rest surfen en streamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem dat ik nu heb samengesteld kost ongeveer 1100 euro. Hierrond zou ik willen blijven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb verschillende interne en externe HDD's. Deze zou ik willen gebruiken, daarom heb ik de behuizing Lian Li gekozen. Monitor, toetsenbord, muis reeds aanwezig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Als het systeem niet voldoende zou werken, zou ik nadien een videokaart willen bijvoegen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Werk het volgende allemaal samen?
Een beetje werken met het programma Handbrake (vooral omzetten van h264 naar h265). Een beetje programeren met Delphi. Voor de rest surfen en streamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem dat ik nu heb samengesteld kost ongeveer 1100 euro. Hierrond zou ik willen blijven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb verschillende interne en externe HDD's. Deze zou ik willen gebruiken, daarom heb ik de behuizing Lian Li gekozen. Monitor, toetsenbord, muis reeds aanwezig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Als het systeem niet voldoende zou werken, zou ik nadien een videokaart willen bijvoegen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Werk het volgende allemaal samen?
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 9700X Tray | € 265,85 | € 265,85 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B850M GAMING X WIFI6E | € 170,04 | € 170,04 |
| 1 | Behuizingen | Lian Li O11 Air Mini Zwart | € 109,90 | € 109,90 |
| 1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 36 (Black) | € 33,- | € 33,- |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF556C36BBEK2-32 | € 218,51 | € 218,51 |
| 1 | Voedingen | XPG Core Reactor II VE 650W | € 81,69 | € 81,69 |
| 1 | Interne SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 129,- | € 129,- |
| Totaal | € 1.007,99 | |||
[ Voor 92% gewijzigd door siske61 op 20-11-2025 18:45 ]