Vraag
Alle reacties
Daily driver | ’19 Ford Focus ST | Orange Fury
M.I.A.T.A. Is Always The Answer
en bel een constructeur.
en serieus, Geef eens meer info.
vloeropbouw, afstand ingefreest deel.
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Zelfde de kapotte blokken zijn niet erg. Zolang er nergens wapening is doorgehaald (dat lijkt op de foto prima), is er niets aan de hand.
PV: 13 x LG Solar 320N1K-A5 - NeON2 / WP: Adlar Aurora II 6kw / WPB: Atlantic Explorer 200l / jaren 70 woning gasloos sinds 10-2024
[ Voor 84% gewijzigd door twain4me op 21-11-2025 22:50 ]
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Ondanks de minimale info is dit een goede conclusie.BiLLY_daKid schreef op donderdag 20 november 2025 @ 15:43:
Tjongejonge. Dit is een Nehobo plafond. Het enige dat is ingekapt, is de stuuclaag. Ik heb exact dezelfde opbouw. Als ik de stuuc wegkap, komt het naar beneden zetten want toen was er nog geen voortstrijk.
Zelfde de kapotte blokken zijn niet erg. Zolang er nergens wapening is doorgehaald (dat lijkt op de foto prima), is er niets aan de hand.
Hoewel toch her en der je wel in de binnenkant van de nehobo kijkt. En dat zijn maar brosse vloertjes..
Joe
ja hoor, is dubbel geïsoleerde kabel.Draakje5 schreef op donderdag 20 november 2025 @ 20:09:
Mag die kabel wel los in je plafond/vloer?
Veroordeel niet, verwonder u slechts
Spel en typfouten voorbehouden
Daar hoef je niet geen zorgen om te maken, dat is gewoon toegestaan en niet gevaarlijk. Alleen in Nederland minder gebruikelijk dan draad in buis.FredvZ schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 22:30:
Ik zou me eerder zorgen maken over het feit dat er een kabel op een punt staat om te verdwijnen in je stuck werk.
Overegens weet ik wel waar ik naar kijk en dit is doorgaans niet erg. ook mogen kabels op deze manier ingestuct worden, de meeste mensen in nederland willen het alleen niet zo. Ik zou wel en extra laagje primer (laten) doen over die montage band. dat is niet extreem geschikt om met gips in aanraking te komen. waarschijnlijk gaat het goed, maar het zou zonde zijn als je een roest plek kan voorkomen.
[ Voor 89% gewijzigd door twain4me op 21-11-2025 22:49 ]
:strip_exif()/f/image/HQr1s8ruiQHOia5rdQRDsPyO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/x3iYVtjeZwd78XJZUj73JB6Q.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3uZAkLRCGd0R4Y1pPLHtrdWP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QoHe8TqOtFeMIwi6JuzLtTUD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/f00fjy6QgAgUgaljCgB6fuzk.jpg?f=fotoalbum_large)