Toon posts:

A7M266 soldeer angst

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij zijn ervaringen vertellen over het dipswitchje en de 8 sms weerstanden die op het mobo gebakken moeten worden, ik zie best wel op tegen het solderen van die 8 smd weerstandjes, die solderingen zijn echt klein, die dipswitch zal nog wel lukken denk ik

kun je die smd weerstanden gewoon normaal kopen bij display of conrad in die "4-op-een-rij behuizing"

Die PK-OCK7 golden socket is wel een oplossing, maar reteduur 149 piek bij oc shop

Verwijderd

ik heb het niet geprobeert, wegens dezelfde reden als jij, ik heb ook wat angst om op mijn (duur) bordje te gaan solderen. en nu ik hoor dat er 8 (!?!) van die mini dingen op moeten doe ik het zeker nie

ben je zeker dat er 8 zijn ?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 19 september 2001 11:42 schreef Mr.ChronoM het volgende:
ik heb het niet geprobeert, wegens dezelfde reden als jij, ik heb ook wat angst om op mijn (duur) bordje te gaan solderen. en nu ik hoor dat er 8 (!?!) van die mini dingen op moeten doe ik het zeker nie

ben je zeker dat er 8 zijn ?
Ja zeker,

er staat overal wel dat je r19 en r20 moet vervangen, mar dat zijn allebei van die smdweerstandjes waar er 4 op een rij zitten en dus elk met 8 soldeerpunten :'(

Verwijderd

damn ... ik kan echt nie genoeg solderen om me daaraan te wagen, een mobo kost teveel :(

als uk weer eens geld heb koop uk gewoon een a7v266 ofzo