Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Rant Kingston Fury Beast RAM

Pagina: 1
Acties:
  • 277 views

Vraag

• FlowChef
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:57
Ik ben bezig met een upgrade van mijn PC waarbij ik al een tijdje een winkelwagen gevuld heb staan met componenten. Nu viel mij op dat de Kingston Fury Beast KF560C30BBEK2‑32 2 dagen terug nog 207,90 was en nu opeens 259,90 bij webshop X.

Dat is niet een beetje verhoging maar extreem! Ik ga nog contact opnemen met betreffende webshop, maar ik zie dat dit product bij meerdere webshops omhoog is gegaan. Heb ik iets gemist of zou dit toevallig vanwege blackfriday zijn?

Alle reacties

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12:35

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:38

rapture

Zelfs daar netwerken?

Je hebt gemist dat AI voor de vier ruiters van de Apocalyps in de hardwarewereld aan het zorgen is.
  • De eerste ruiter kennen we al jaren. De GPU-prijzen zijn na inflatiecorrectie nog altijd verdubbeld tegenover het historisch normaal.
  • De tweede ruiter is RAM-prijzen die parabolisch op de grafieken omhoog spuiten.
  • De derde ruiter is SSD-prijzen gaan dat ook doen.
  • De vierde ruiter is dat hetzelfde ook bij de harde schijven gaat gebeuren.

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

https://www.bol.com/nl/nl...paign=CPS&utm_content=pdl

is nog wel voor €209 te krijgen maar ik zou er heel snel bij zijn, het stijgt hard momenteel. Kan me herinneren dat ik vorige week nog paar keer adviezen voorbij zag komen om snel toe te slaan "nu het geheugen nog €150-160 is"...

youtube.com/@hisrep

• FlowChef
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:57
Dat heb ik zeker wel gelezen! Maar in 2 dagen 50 euro schrok ik een beetje van! Ik ga natuurlijk wel op zoek naar een betere deal met ander Ram setje, maar toch..

€299,- nu op de webshop. 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door FlowChef op 20-11-2025 16:21 ]

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:38

rapture

Zelfs daar netwerken?

FlowChef schreef op donderdag 20 november 2025 @ 15:26:
[...]

Dat heb ik zeker wel gelezen! Maar in 2 dagen 50 euro schrok ik een beetje van! Ik ga natuurlijk wel op zoek naar een betere deal met ander Ram setje, maar toch..

€299,- nu op de webshop. 8)7
Panic buying is een factor. We herinneren hoe de hardwareprijzen tijdens de Corona op hol geslagen was en nu willen de mensen nog snel "In Before The Lock". Want straks zijn we voor 2 of 3 jaren vertrokken in alles is 2 tot 3 keren duurder dan normaal.

Ik heb een 4TB SSD al binnengehaald en in 2 weken tijd is het 50 euro duurder geworden.

Nu kan ik nog een 9070XT kopen voordat daar ook gekke dingen gebeuren.

• Emjay90
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 13:56
De grafiek uit de pricewatch laat ook een flinke piek zien. (uitvoering: Kingston Fury Beast KF560C30BBEK2-32)
Op 2 oktober was hetzelfde setje nog maar € 129,90. Dus inderdaad snel bij zijn zoals @DeNachtwacht zegt.

• djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Op de 2e hands markt al gauw kans dat je oude set weer voor MSRP kan verkopen.
Dan beperk je het verlies een beetje.

ICE ICE Baby

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:25

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit. Verder heeft dit topic geen additionele discussie waarde
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.