Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:51
Goedemorgen,
Ik ben op zoek naar een passende subwoofer voor mijn set up in de woonkamer.

Vorig jaar B&W 603's gekocht in samenwerking met mijn Marantz stereo 70s.
Omdat het budget toen op was besloten om een oude pc sub te gebruiken. Dat voldoet maar het kan altijd beter.

Mijn budget is rond de €400.
Waar heb ik naar gekeken:
Argon Audio MALMÖ SUB 8 of 10 en de
DALI SUB C-8 D

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Alle reacties

• greentea
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 20-11 16:50
Is het voor film of muziek? Voor muziek zou ik een sub van dat bedrag achterwege laten op je systeem.

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:09

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Dj Neo Ziggy Op Tweakers verwachten we van iedereen een stukje eigen inzet en dat ontbreekt nu volledig in je vraag. Om onduidelijke redenen heb je het format verwijderd dat je te zien krijgt bij het openen van een aankoopadviestopic. Dit format is er om je te helpen ons zoveel mogelijk essentiële informatie te geven, zodat jij beter passende antwoorden krijgt. Het mág op een andere manier, zolang je voldoende informatie geeft en duidelijk deelt wat je zelf al gedaan hebt. Nu blijft het namelijk bij 'ik wil een sub en zag deze, welke moet ik kopen' en dat is niet genoeg om goede hulp te kunnen geven. We willen weten waarom waarom je op deze 2 uitkomt, waarom je twijfelt, welke gerichte vragen je hebt; je exacte gebruik en voorkeuren, etc. Ik verzoek je om het alsnog uitgebreid in te vullen; anders moet ik het topic helaas sluiten.
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

[ Voor 11% gewijzigd door Jorgen op 20-11-2025 16:47 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:51
Sluit het maar.
Geen zin meer om verder de boel in te vullen.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling