Banner van www.pauze.nl

Pagina: 1
Acties:

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-12 15:51
Floris, die banner van www.pauze.nl (met die leuke golven) zorgt ervoor dat iexplore ff naar 99% CPU time gaat zodra de golven gaan rollen. Je merkt echt dat het vertraagt; ik was een post aan het maken en de letters verschijnen gewoon vertraagd op het scherm (irri).

Banners worden hierdoor misschien minder geliefd (;) Vaag op tweakers.net). Specs PC: Fujitsu Siemens Scenic X PIII 500 MHZ 128MB - Ati Rage XL 8MB

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:08

Floor-is

5.2

Ik zag ook al iets over die Playzone dingen, beide gewoon exchange en ik zal eens kijken wat ik er aan kan doen.

Moeten jullie wel vaker gaan klikken op de andere banners hoor :P ;) :Y)

Bericht hierboven

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Afbeeldingslocatie: http://ad-adex3.flycast.com/server/ad/webadstweakers/runofsite/1000895955243%5DAfbeeldingslocatie: http://ad-adex3.flycast.com/server/ad/webadstweakers/runofsite/1000895955243Afbeeldingslocatie: http://ad-adex3.flycast.com/server/ad/webadstweakers/runofsite/1000895955243

Laden = centjes :P

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:08

Floor-is

5.2

Op woensdag 19 september 2001 12:40 schreef hdd het volgende:
[afbeelding]

Laden = centjes :P
Hehe, helaas, alledrie zijn onbetaalde meuk ;(

[Edit] Grappig, het zijn telkens 3 anderen, maar ik heb nog steeds geen betaalde gezien :o

Bericht hierboven

• Arnout
Op woensdag 19 september 2001 12:35 schreef Floris Diemel het volgende:
Ik zag ook al iets over die Playzone dingen, beide gewoon exchange en ik zal eens kijken wat ik er aan kan doen.

Moeten jullie wel vaker gaan klikken op de andere banners hoor :P ;) :Y)
Als ze qua fps maar geen videoclips worden :)

Verwijderd

Op woensdag 19 september 2001 13:13 schreef MetHod het volgende:

[..]

Als ze qua fps maar geen videoclips worden :)
Zie bijvoorbeeld de prachtige webicons van sommige users... :(

• Arnout
Op woensdag 19 september 2001 13:27 schreef THCdeMatthijs het volgende:

[..]

Zie bijvoorbeeld de prachtige webicons van sommige users... :(
Daar kun je nog voor kiezen in de prefs... ad's niet...

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nog iets dan, ik heb gister al geklaagd ;) dat ik die pop-up niet krijg, maar ik krijg ook vaak geen banners te zien. Die 3 die hdd post bijvoorbeeld krijg ik niet te zien. En er staat nu onderaan ook gewoon een wit hokje met een zwart lijntje eromheen. Nou vind ik dat niet erg ofzo, maar jullie zullen er wel niet blij mee zijn... >:)

Ik denk ik meld het ff... :)

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-11 15:26

E-Rick

I love it :7

hehe Deze topic staat nu elke 10 seconden te refreshen..... Er zal toch wel af en toe een betaalde banner voorbij komen?????

edit:
Vraagje: Welke banners zijn eigenlijk allemaal betaald??? En krijgen jullie ook poen als er op wordt geklikt???

Choose life

• Arnout
Op woensdag 19 september 2001 13:32 schreef Aikon het volgende:
Nog iets dan, ik heb gister al geklaagd ;) dat ik die pop-up niet krijg, maar ik krijg ook vaak geen banners te zien. Die 3 die hdd post bijvoorbeeld krijg ik niet te zien. En er staat nu onderaan ook gewoon een wit hokje met een zwart lijntje eromheen. Nou vind ik dat niet erg ofzo, maar jullie zullen er wel niet blij mee zijn... >:)

Ik denk ik meld het ff... :)
Ohh dus jij bent de oorzaak: :) (uit: Vaag op tweakers.net)
Op maandag 17 september 2001 11:06 schreef Floris Diemel het volgende:

[..]

Nee, let op, ik kan namelijk, wel met cijfers laten zien hoeveel banners er geblocked worden:

Vandaag hebben we tot nu toe 222.311 pageviews.
Daarvan zijn slechts 143.794 bannerviews.

Met een dergelijk groot vercshil, kan je bijna niet anders zeggen dat er veel banners worden geblocked. Exact hoeveel er geblocked zijn kan ik echter niet bepalen omdat er op T.net een aantal schermen zijn die niet van een banner zijn voorzien (reactie-scherm, login en nog een paar).

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op woensdag 19 september 2001 13:39 schreef MetHod het volgende:

[..]

Ohh dus jij bent de oorzaak: :) (uit: Vaag op tweakers.net)
[..]
Whoops, je hebt me door >:)

• Arnout
Nog steeds is die banner met die mooie golvjes zó vertragend.

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 10:39
Op woensdag 26 september 2001 09:04 schreef MetHod het volgende:
Het zal wel aan mij liggen hoor, maar als ik die banner in beeld heb staat m'n CPU usage van IE op 0 %...

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Ik heb daar ook last van, dat bij verschillende banners de CPU-usage torenhoog wordt en het systeem baggertraag...

Wellicht ligt dat ook aan de CPU-snelheid :?
(Mijn PC= amd333 fsb=66MHz)

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-12 10:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Op woensdag 26 september 2001 09:04 schreef MetHod het volgende:
Dat is toch gewoon een simpel animated GIFje? Elke redelijk morderne PC moet dat kunnen trekken met 0% CPU load.

• Arnout
Op woensdag 26 september 2001 14:12 schreef Femme het volgende:

[..]

Dat is toch gewoon een simpel animated GIFje? Elke redelijk morderne PC moet dat kunnen trekken met 0% CPU load.
Ben het niet helemaal met je eens. Inderdaad, het is een simpel animated gifje, het zou goed moeten kunnen draaien (zelfs op een P60). Maar om één of andere reden trekken bepaalde banners toch veel processorkracht (of dan in ieder geval de browser die dit weergeeft).
Het zou kunnen zijn dat het aan de browser, os of videokaart configuratie c.q. combinatie ligt.

Ik heb het nu bij meer banners dan alleen die van pauze.nl.

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Elvhenk

Madam Mikmak

Trouwens vewwy typical: alle banners laden vrij moeizaam bij mij (zowel thuis als op het werk) en het valt me vandaag nou op dat exchange banners er eerder en sneller doorkomen dan de betalend... :? Toeval? I think not (it's a conspiracy!)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:16
Op woensdag 19 september 2001 11:34 schreef MetHod het volgende:
Floris, die banner van www.pauze.nl (met die leuke golven) zorgt ervoor dat iexplore ff naar 99% CPU time gaat zodra de golven gaan rollen. Je merkt echt dat het vertraagt; ik was een post aan het maken en de letters verschijnen gewoon vertraagd op het scherm (irri).

Banners worden hierdoor misschien minder geliefd (;) Vaag op tweakers.net). Specs PC: Fujitsu Siemens Scenic X PIII 500 MHZ 128MB - Ati Rage XL 8MB
Bij mij is ie niet hoger dan 40% geladen door die banners hier boven hoor

The devil is in the details.

• Femme
  • Laatst online: 02-12 10:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik vind 't maar vaag. Ik heb echt 0% CPU load in dit topic als ik m'n koe op pauze zet.

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Op woensdag 26 september 2001 16:37 schreef Femme het volgende:
Ik vind 't maar vaag. Ik heb echt 0% CPU load in dit topic als ik m'n koe op pauze zet.
Je gebruikt zeker een banner-blocker ? :+ ;)

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

Verwijderd

Op woensdag 26 september 2001 16:44 schreef brammus het volgende:

[..]

Je gebruikt zeker een banner-blocker ? :+ ;)
Betrapt... :D

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-11 23:03

Remi

Moo!

Ik heb 50% maar dat is nog niet eens voor een seconde.

• Dexter
  • Laatst online: 29-10 10:08

Dexter

d((o_o))b

Ik heb dus sinds kort hetzelfde probleem. Is misschien interessant om te inventariseren welke browsers er gebruikt worden. Hier doet het probleem zich voor met IE6, en bijvoorbeeld niet met NS4.78.

En aan de PC ligt het niet. Ruim 1,7Ghz PIII power met 1Gb intern op w2k pro SP2.

Dex

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Pagina: 1