Ik heb een bestelling gedaan via:
Contact opgenomen met
Wat is wijsheid?
Members only: title
Product is verstuurd via PostNL, product afgeleverd volgens track & trace echter niet bij mij, want ik was niet thuis. Buren, etc. hebben niets ontvangen en niets bij de voordeur. (Nu hebben meerdere vervoerders er een handje van om op een random nummer aan te bellen zodat de deur opengaat van het appartementencomplex en vervolgens pakketten in de centrale hal neer te zetten en weer te vertrekken, dus ook al ben je niet thuis.)
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Contact opgenomen met
Members only: title
echter kom ik daar geen steek verder mee. Zij geven aan een 'onderzoek' bij PostNL gestart te hebben en het resultaat is: pakket is afgeleverd, onderzoek afgerond. Ik heb meerdere malen aangegeven dat ik nergens toestemming heb gegeven voor een eventuele aflevering bij buren of voordeur. Ook op vragen of ik de inhoud van dit onderzoek zou mogen zien, dus bijvoorbeeld een handtekening, wordt niet gereageerd. Op al deze e-mails komt helaas een standaard AI reactie terug waarbij ze het zeer spijt en restitutie niet mogelijk is, hier heb ik uberhaupt niet om gevraagd want ik wil gewoon mijn bestelde product. Ze reageren nu helemaal niet meer en ik heb nog 2 dagen voor het herroepingsrecht. Via Google op wat artikelen uitgekomen, o.a. van Arag en hier staat dat ook al heb je niets ontvangen je op het herroepingsrecht kunt beroepen. Ik heb echter totaal geen zin in kastje muur en eindeloze discussies.
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Wat is wijsheid?