Dag Tweakers,
Ik ga binnenkort verhuizen naar een andere woning. En die wil ik iets "slimmer" maken dan de huidige woning.
Wat ik al op mijn wensenlijstje heb:
- op afstand schakelbare stopcontacten
- op afstand schakelbare + fysiek schakelbare verlichting (een lamp dus schakelbaar met een gewone wand-inbouw-schakelaar EN op afstand)
- op afstand schakelbare en dimbare verlichting, liefst ook nog fysiek schakelbaar/dimbaar
- besturen van keukenverlichting, Zigbee.
- camera met lamp (in de tuin) met detectie (als een soort alarm)
- op afstand bestuurbare Somfy motor voor zonnescherm
- Voice Control met Google
Nu heb ik gekeken naar Philips Hue en Klik Aan Klik Uit.
Wat ik ervan gelezen en begrepen heb, zou de KAKU SmartBridge dit allemaal moet kunnen besturen.
De Philips Hue Bridge Pro zou alles moeten kunnen behalve de besturing van de Somfy.
Dus ik ben op zoek naar bevestiging, ervaring, andere ideeën, etc.
Ik hoor graag wat ervaringen van jullie, wat zouden jullie doen?
Groeten,
Dre
Ik ga binnenkort verhuizen naar een andere woning. En die wil ik iets "slimmer" maken dan de huidige woning.
Wat ik al op mijn wensenlijstje heb:
- op afstand schakelbare stopcontacten
- op afstand schakelbare + fysiek schakelbare verlichting (een lamp dus schakelbaar met een gewone wand-inbouw-schakelaar EN op afstand)
- op afstand schakelbare en dimbare verlichting, liefst ook nog fysiek schakelbaar/dimbaar
- besturen van keukenverlichting, Zigbee.
- camera met lamp (in de tuin) met detectie (als een soort alarm)
- op afstand bestuurbare Somfy motor voor zonnescherm
- Voice Control met Google
Nu heb ik gekeken naar Philips Hue en Klik Aan Klik Uit.
Wat ik ervan gelezen en begrepen heb, zou de KAKU SmartBridge dit allemaal moet kunnen besturen.
De Philips Hue Bridge Pro zou alles moeten kunnen behalve de besturing van de Somfy.
Dus ik ben op zoek naar bevestiging, ervaring, andere ideeën, etc.
Ik hoor graag wat ervaringen van jullie, wat zouden jullie doen?
Groeten,
Dre