omdat sommige mensen alleen willen dat vrienden erop komen ofzo? En dan gooien ze er een wachtwoord op
lijkt me zo
lijkt me zo
ksnap ook niet hoe ze die maken btw
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Op woensdag 19 september 2001 11:29 schreef Saus het volgende:
omdat sommige mensen alleen willen dat vrienden erop komen ofzo? En dan gooien ze er een wachtwoord op
lijkt me zo
Daar ben ik ook nog niet achter...
www.avpnews.com
Misschien zijn het servers van de producent, of het zijn dedicated servers? 
Ik krijg het iig niet voor elkaar om er een pwd op te zetten. Misschien een command in je snelkoppeling achter PAD? Offun patch... weet jij veel.
Ik krijg het iig niet voor elkaar om er een pwd op te zetten. Misschien een command in je snelkoppeling achter PAD? Offun patch... weet jij veel.
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Volgens mij hetzelfde als q3.
Dus in server.cfg
Dus in server.cfg
Thy will see the light...
Ja waarom zijn de banaanen krom?
.
Nee maar ik bedoel als er een clanmatch is. Dan wil je echt geen jantje of pietje op de server hebben...
Nee maar ik bedoel als er een clanmatch is. Dan wil je echt geen jantje of pietje op de server hebben...
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
je zou je af moeten vragen waarom je niet kan ZIEN dat het een password protected servers is..
zoals je ook niet kan zien of het een dedicated is (erg slecht imho....password protected is highly irritating als je na 10x proberen er weer eentje tegenkomt..
zoals je ook niet kan zien of het een dedicated is (erg slecht imho....password protected is highly irritating als je na 10x proberen er weer eentje tegenkomt..
blup
Precies, helemaal mee eens, zwaar irritant als je elke keer een server joint die een leuke ping heeft, en je wordt er weer uitgegooid.
Vind het ook vrij normaal dat je kunt zien of een server dedicated is.
Als DFLW squad spelen wij alleen maar matches op dedicated servers. Ik neem aan dat Wolfenstein clans dat ook zo willen.
Een server opzetten met password doe je via de console las ik ergens hier in een Wolf draadje
Vind het ook vrij normaal dat je kunt zien of een server dedicated is.
Als DFLW squad spelen wij alleen maar matches op dedicated servers. Ik neem aan dat Wolfenstein clans dat ook zo willen.
Een server opzetten met password doe je via de console las ik ergens hier in een Wolf draadje
ook irri is als je wil joinen en de server is full of password protected of wat voor error die ook geeft, dat je dan in het joining schermpje blifjt hangen en dat die teller gewoon vrolijk doorgaat... je kan alleen met escape eruit en dan zit je weer in hoofdmenu.. ook erg fout
blup
Verwijderd
Het coole is dat het nog maar een test versie is en bedoeld is om dit soort feedback te krijgen. Dat van die server listings enzo is zeker belangrijke shit.
Dus zet het in een mailtje naar wolfbugs@idsoftware.com en dan komt ut goeeedd!!
Wat een MEGA kickass spel is Wolf man! Als de teamplay een beetje goed is zoals ik vanavond had op een server, dan rockt het echt wel de pan uit
Check ook http://gamespot.com/gamespot/stories/news/0,10870,2813466,00.html
Dus zet het in een mailtje naar wolfbugs@idsoftware.com en dan komt ut goeeedd!!
Wat een MEGA kickass spel is Wolf man! Als de teamplay een beetje goed is zoals ik vanavond had op een server, dan rockt het echt wel de pan uit
Check ook http://gamespot.com/gamespot/stories/news/0,10870,2813466,00.html
wat iedereen weer vergeet nu ie zit te klagen over wat er allemaal niet goed is dat het een TEST lees TEST demo is dus het is niet een finall version of zo dat zullen ze er daar heus nog wel uithalen
Sommige mensen....
Verwijderd
precies, k snap nooit dat mensen klagen over fouten in een alpha/beta/test hoor.
'ja er zitten nog wel errug veel bugs in hoor, stom kutspel!'
Hallo, daar is het ook een test voor, als in niet klaar, zodat dit soort dingen er uit gehaald kunnen worden.
Hallo, daar is het ook een test voor, als in niet klaar, zodat dit soort dingen er uit gehaald kunnen worden.
idd... maar ik heb ook al in servers gespeeld waarin n00bs al hun team leden afslachtenWat een MEGA kickass spel is Wolf man! Als de teamplay een beetje goed is zoals ik vanavond had op een server, dan rockt het echt wel de pan uit
Zet dan ook ff in die mail dat als het connecten mislukt, je niet terug naar het main menu maar naar de MP/server scherm moet gaan 
RTCW is koel , maar idd alleen als de teamplay goed is en er niet een aso teammaten00b met een flamethrower rondrent.
Panzerfausts zijn vet
kun je in het begin mooi die bunkers mee clearen
RTCW is koel , maar idd alleen als de teamplay goed is en er niet een aso teammaten00b met een flamethrower rondrent.
Panzerfausts zijn vet
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Medic !! 
sorry maar ik heb weer helemaal het Q3-demo gevoel.. dat heb ik toen ook gaar gespeeld
sorry maar ik heb weer helemaal het Q3-demo gevoel.. dat heb ik toen ook gaar gespeeld
Ik denk dat je met zo'n opmerking het intellect van de meesten hier, ZWAAR onderschat..TUURLIJK weet ik dat het een test is! DAAROM vraag je het ook hier, om te kijken of anderen het ook hebben. Hebben anderen het ook, dan is het een groter probleem, en dat kun je dan reporten, oke ??Op donderdag 20 september 2001 07:10 schreef DMaarten het volgende:
precies, k snap nooit dat mensen klagen over fouten in een alpha/beta/test hoor.
ja en dat kom je alweer steeds vaker tegenOp donderdag 20 september 2001 12:37 schreef Soullie het volgende:
[..]
idd... maar ik heb ook al in servers gespeeld waarin n00bs al hun team leden afslachten
vanochtend waren er 2 knapen die hoogst irritant deden.
De een was Laserman die iedereen stond te flamberen als je ge-spawnt werdt en die ander meadchen (en dan nog wat) deed de hele tijd v->5->6-> WOOHOO! YEAH! en dat alle partijen door de hele tijd.
Of ook irritant is als jij soldier bent en de axis komen naar die spawn boten toe en gaan ze achterin in het water zitten met snipers
Maar voor de rest een super leuke _test_ versie.
Als je echt 2 teams hebt die goed bezig zijn is het echt volop leuk en bizar
39
Werkt bij jullie de VOTE wel?
Als er een vote wordt gevraagd moet je:
op F1 drukken voor ja
F2 drukken voor nee
Ik heb alle keys op standaard staan, dus als ik dan op F1 druk komt het Score-scherm
Of doe ik iets fout?
op F1 drukken voor ja
F2 drukken voor nee
Ik heb alle keys op standaard staan, dus als ik dan op F1 druk komt het Score-scherm
Of doe ik iets fout?
tik anders in de console : /vote yes of /vote noOp donderdag 20 september 2001 12:49 schreef KillerAce_NL het volgende:
Werkt bij jullie de VOTE wel?
op F1 drukken voor ja
F2 drukken voor nee
Of doe ik iets fout?
en nog mooier : bind f1 /vote yes
TNX, ik zal het eens proberen. Bijna nooit Q3 gespeeld dus die commands ken ik niet.
jah.. dit heb ik ook al meerdere keren mee gemaakt...vanochtend waren er 2 knapen die hoogst irritant deden.
De een was Laserman die iedereen stond te flamberen als je ge-spawnt werdt
kan iemand mij het Kick commando please noemen... ?? dit soort gassies irriteren namelijk enorm als je ff wat serieuzer wilt gaan spelen.....
Verwijderd
Dat zou ik ook wel ff willen weten,, heb me net groen en geel zitten ergeren aan twee gassies, Beer baron en Schnitzel oid. en ik maar zoeken naar die kickvote funktie,,,??Op donderdag 20 september 2001 17:48 schreef Soullie het volgende:
[..]
jah.. dit heb ik ook al meerdere keren mee gemaakt...
kan iemand mij het Kick commando please noemen... ?? dit soort gassies irriteren namelijk enorm als je ff wat serieuzer wilt gaan spelen.....
/callvote kick <naam> of <id> ID nummer kan je opvragen met /status dacht ik.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
Ah,, thanks
Dat zal wel helpen,, met andere goedwillenden afspreken om die idioten dan maar af te knallen, heeft ook weinig zin, daar die eikels meestal op de spawnplekken gaan zitten
en je dus geeneens de kans krijgt om ze naar walhalla toe te werken.
ehm omdat het een test is mag ik toch wel zeggen wat er imho mis aan mis? kwou gewoon weten of jullie het ook zo irri vindenOp donderdag 20 september 2001 00:42 schreef Koelkasten het volgende:
wat iedereen weer vergeet nu ie zit te klagen over wat er allemaal niet goed is dat het een TEST lees TEST demo is dus het is niet een finall version of zo dat zullen ze er daar heus nog wel uithalen
blup
met de 2e versie kan je ze er gewoon uit vote'en, en dan doet de vote het wel met F1 en F2.
dus dat hebben ze al gerepareerd, ookal is de echte versie uit, bij de 2e versie zit het ook.
dus dat hebben ze al gerepareerd, ookal is de echte versie uit, bij de 2e versie zit het ook.
Pagina: 1