Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

4k gaming desktop in bureau bouwen

Pagina: 1
Acties:

• Mattijs.id
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-11 21:07
Goededag,

Gezien ik weinig tot 0 goesting heb om weer de zoveelste gaming pc in elkaar te zetten en vast te zitten aan de standaard desktop case: ik heb mensen nodig met de kennis en kunde die dat in de december maand met mij in elkaar gaan zetten.

Ik wil een degelijk bureau (liefst verzwaard, iets met massief eiken ofzo) met daarin de gaming desktop 4k ingebouwd. Hoe de koeling werkt maakt mij niet uit, en ik wil het vanaf de bovenkant niet zien dat er een computer in zit. De deksel moet netjes dicht kunnen. Wat niet meewerkt is dat ik zelf maar moeilijk uitgedacht krijg welke kleur het hout moet gaan hebben. Ik verwacht (donker) massief eiken met flink stevige poten die het liefst ook nog verstelbaar zijn.

Zijn er hints die ik op kan pakken om hier een 1e slag in te slaan?

Er zijn volgens mij legio voorbeelden maar dit is voor mij werkelijk een compleet nieuw onderwerp. Waar kan ik hier inspiratie voor opdoen?

Sterker nog: ik moet eigenlijk 2 pcs inbouwen in 1 tafelblad. Er komt een 4k gaming pc in, en ook een dikke cachyOS build.

Alvaat bedankt

FYI: de inhoudelijke gaming pc:
#CategorieProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 7 9800X3D Boxed€ 449,-€ 449,-
1MoederbordenASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI€ 144,90€ 144,90
1VideokaartenMSI GeForce RTX 5080 16G GAMING TRIO OC€ 1.279,-€ 1.279,-
1ProcessorkoelingArctic Freezer 36 (Black)€ 30,67€ 30,67
1Geheugen internKingston Fury Beast KF560C30BBEK2-32€ 169,-€ 169,-
1VoedingenCorsair RM850x (2024)€ 148,-€ 148,-
2Interne SSD'sSamsung 9100 Pro, geen heatsink 4TB€ 353,-€ 706,-
Totaal€ 2.926,57

[ Voor 54% gewijzigd door Mattijs.id op 19-11-2025 15:36 ]

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:06

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Wat wil je precies? Zoek je Tweakers, die jou gaan vertellen wat je doen moet? Ik lees iets over mensen met kennis die in december moeten gaan helpen.

Bovenin het scherm vindt je een zoekvenster. Die kun je gebruiken om te zoeken. Een klassieker als l3pdesk zal er wel ergens te vinden zijn en een andere uit mijn hoofd is megadesk.

Succes! :+

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:33

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Als het allemaal niet zichtbaar hoeft te zijn, waarom moeilijk doen? Bouw het in een kleine kast en schroef het eronder, klaar!

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Zoiets?

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• Mattijs.id
BadpunK schreef op woensdag 19 november 2025 @ 16:55:
Wat wil je precies? Zoek je Tweakers, die jou gaan vertellen wat je doen moet? Ik lees iets over mensen met kennis die in december moeten gaan helpen.

Bovenin het scherm vindt je een zoekvenster. Die kun je gebruiken om te zoeken. Een klassieker als l3pdesk zal er wel ergens te vinden zijn en een andere uit mijn hoofd is megadesk.

Succes! :+
Nou dat komt nog aardig in de buurt. Maar het zo terug lezen is idd vrij lollig :+ :'(
Ik heb in essentie een legio voorbeelden nodig, dus inspiratie zoekende vooral hier.
dit is inderdaad akelig in de buurt van wat ik zoek.

Ik zal eens kijken of ik de ingredienten bij elkaar gezocht krijg.

[ Voor 20% gewijzigd door Mattijs.id op 19-11-2025 18:51 ]

• Catrinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:51
Ja en ik wil ook iets ingewikkelds waar ik zelf geen verstand van heb. En jullie gaan dat in december met mij doen. Alvast bedankt LOL

🤡

• Mattijs.id
Catrinus schreef op zondag 23 november 2025 @ 17:37:
Ja en ik wil ook iets ingewikkelds waar ik zelf geen verstand van heb. En jullie gaan dat in december met mij doen. Alvast bedankt LOL

🤡
zeg 1x afzeiken in lollige vorm is mij wel genoeg eh ! ;)

• Catrinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:51
Ik zou de tip van Memphis hier boven ten harte aanbevelen. Hou het simpel, want je als je ooit problemen krijgt met je hardware of wilt upgraden zal je nog spijt krijgen met een ingewikkeld project. (Geloof mij, ik ben momenteel bezig met een defect in mijn (te) kleine mini itx pc, totale nachtmerrie)
Pagina: 1