Dit is even net een iets andere koopadvies topic. Het gaat namelijk om een prebuild game pc van Paradigit. Er loopt momenteel een black friday actie bij hun voor de volgende computer: https://www.paradigit.nl/...mate-amd/80069096/product
Ik kan de computer zakelijk afschrijven wat betekent dat ik uitkom op 1.941,32 euro voor de pc.
Hiernaast zal ik mijn huidige game pc verkopen waar ik makkelijk 800 euro voor kan krijgen.
Dus totaal zou ik circa 1141 euro uitbesteden.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk voor het gamen in 2k/4k op 144fps (games zoals bf6, arc raiders), veel multitask werk op twee verschillende schermen, video editing en ook streamen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit zijn de onderdelen die in de prebuild game pc zitten:
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoor graag of de prebuild game pc van paradigit het waard is als je de onderdelen met de verkoop prijs vergelijkt.
Ik kan de computer zakelijk afschrijven wat betekent dat ik uitkom op 1.941,32 euro voor de pc.
Hiernaast zal ik mijn huidige game pc verkopen waar ik makkelijk 800 euro voor kan krijgen.
Dus totaal zou ik circa 1141 euro uitbesteden.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk voor het gamen in 2k/4k op 144fps (games zoals bf6, arc raiders), veel multitask werk op twee verschillende schermen, video editing en ook streamen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit zijn de onderdelen die in de prebuild game pc zitten:
- AMD Ryzen 7 9800X3D
- DeepCool X Paradigit - LE720
- ASRock B850 LiveMixer WiFi
- Kingston Fury 32GB 5200 DDR5
- Samsung 990 EVO Plus 2TB
- MSI MAG A850GL PCIE5
- Nvidia GeForce RTX 5080 16GB *I.v.m. beschikbaarheid maken we gebruik van MSI/ASUS/Gigabyte
- Phanteks Evolv X2
- DeepCool FD120 fan
- Windows 11 Home
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoor graag of de prebuild game pc van paradigit het waard is als je de onderdelen met de verkoop prijs vergelijkt.