Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik heb momenteel een PS4 en speel hier voornamelijk Sniper Elite 5 op en zou graag willen overstappen naar de PC en een muis/toetsenbord willen gebruiken! Ik heb dit met de PS4 geprobeert maar dit loopt niet zo lekker.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Inclusief verzendkosten 1700 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Niks geks, de standaard onderdelen die ook in de BBG zitten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen (merk)voorkeuren, gewoon een degelijke machine!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen gigantische kast, niet teveel lawaai en graag wit met wat mooie kleuren.
Ga je overklokken?
Als dat eenvoudig te doen is, waarom niet?
Wat verwacht je van ons?
Ik heb de 1440p-game-pc bbg als uitgangspunt gebruikt en zou dit graag in het wit willen met wat rgb.
De compatibiliteit heb ik bekeken door het samen te voegen in pcpartpicker en het lijkt allemaal wel samen te werken. Gezien de ervaring hier vroeg ik mij af jullie mee zouden kunnen kijken en mij vertellen of er misschien betere keuzes zijn die ik zou kunnen maken.
Ik heb momenteel een PS4 en speel hier voornamelijk Sniper Elite 5 op en zou graag willen overstappen naar de PC en een muis/toetsenbord willen gebruiken! Ik heb dit met de PS4 geprobeert maar dit loopt niet zo lekker.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Inclusief verzendkosten 1700 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Niks geks, de standaard onderdelen die ook in de BBG zitten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen (merk)voorkeuren, gewoon een degelijke machine!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen gigantische kast, niet teveel lawaai en graag wit met wat mooie kleuren.
Ga je overklokken?
Als dat eenvoudig te doen is, waarom niet?
Wat verwacht je van ons?
Ik heb de 1440p-game-pc bbg als uitgangspunt gebruikt en zou dit graag in het wit willen met wat rgb.
De compatibiliteit heb ik bekeken door het samen te voegen in pcpartpicker en het lijkt allemaal wel samen te werken. Gezien de ervaring hier vroeg ik mij af jullie mee zouden kunnen kijken en mij vertellen of er misschien betere keuzes zijn die ik zou kunnen maken.
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700 Tray | € 182,65 | € 182,65 |
| 1 | Moederborden | ASRock B650 Steel Legend WiFi | € 169,99 | € 169,99 |
| 1 | Videokaarten | ASUS Prime Radeon RX 9070 XT White OC Edition 16GB GDDR6 | € 682,99 | € 682,99 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design North - TG Clear Chalk White | € 134,01 | € 134,01 |
| 1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 36 A-RGB (White) | € 41,82 | € 41,82 |
| 1 | Ventilators | Arctic P12 Pro A-RGB, 3-pack, Wit, 120mm | € 34,93 | € 34,93 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws M5 Neo RGB F5-6000J3636F16GX2-RM5NRW | € 189,90 | € 189,90 |
| 1 | Voedingen | Seasonic CORE GX White ATX3 (2024) 850W | € 97,99 | € 97,99 |
| 1 | Interne SSD's | Samsung 990 Pro (zonder heatsink) 1TB | € 109,90 | € 109,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.644,18 | ||