Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Powerbank minimale stroomsterkte voor uitschakelen

Pagina: 1
Acties:

• microcomputer
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-11 12:19
Dag Beste meedenkers. Over powerbanks wordt veel gesproken, 10.000mah enz voorts. Maar nu eens een ander probleem: Ik heb wat led lampjes gekocht bij ikea, Artkelnummer: 702.912.32. Ik wel wat powerbanks, 6000mah 20.000mah 10.00mah, niks mis mee. Echter doe ik dat led lampje van de ijea er in, dan gaat ie aan en binnen 1 minuut weer uit. Met een usb meter even gekeken wat de stroomsterkte was van dat led lampje, 0,01 A dus 10mA. Dit doet ie bij 2 merken powerbanks. Nu is de vraag: Wat is de minimale stroomsterkte wat een powerbank zodat ie aanblijft en niet spontaan weer uitgaat binnen 1 minuut. Op 1 of andere manier moet er toch een minimale stroomsterkte zijn, waar op die powerbank denkt: nu stop ik er mee. Alvast bedankt voor het meedenken.

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hangt van de powerbank af maar meestal ergens tussen de 50mA en 100mA.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

• microcomputer
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-11 12:19
@Juup Dank voor uw reactie. Ik heb wat 18650 batterijen liggen, en via amazon heb je powerbanks voor die 18650 batterijen, past 1 batterij in, koop je per 5. Vanacht het ledlampje er in gedaan, heeft 4 uur gebrand, zonder uit te gaan. Fantastisch toch? Die 18650 batterijen komen ut laptop accus.
https://www.amazon.nl/dp/...yo2ov_dt_b_fed_asin_title