Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil gamen in 1080p, voornamelijk spellen zoals: counter strike 2, gta 5 online (ook fivem), fortnite. Maar ook single player campaigns in GTA5, Red Dead Redemption 2 en Last of Us.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het maximumbedrag is 1300 euro, maar minder is altijd mooi.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Samsung Odyssey G4 27” 1080p monitor, toetsenbord, muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onderaan. Waarschijnlijk nog extra fans, een fan controller en een Windows licentie.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Ik sta dan ook open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een witte pc met rgb verlichting.
Ga je overklokken?
Dat zit niet in de planning maar klinkt wel interessant.
Wat verwacht je van ons?
Het belangrijkste is dat jullie eens naar mijn opzetje kijken en bijsturen waar het beter zou kunnen. Ik ken natuurlijk niet van alle onderdelen alle reviews, dus wellicht hebben jullie betere suggesties. Ik heb al gezien dat het geheugen maar 2 reepjes ondersteunt, maar dat is geen probleem.
Ik wil gamen in 1080p, voornamelijk spellen zoals: counter strike 2, gta 5 online (ook fivem), fortnite. Maar ook single player campaigns in GTA5, Red Dead Redemption 2 en Last of Us.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het maximumbedrag is 1300 euro, maar minder is altijd mooi.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Samsung Odyssey G4 27” 1080p monitor, toetsenbord, muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onderaan. Waarschijnlijk nog extra fans, een fan controller en een Windows licentie.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Ik sta dan ook open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een witte pc met rgb verlichting.
Ga je overklokken?
Dat zit niet in de planning maar klinkt wel interessant.
Wat verwacht je van ons?
Het belangrijkste is dat jullie eens naar mijn opzetje kijken en bijsturen waar het beter zou kunnen. Ik ken natuurlijk niet van alle onderdelen alle reviews, dus wellicht hebben jullie betere suggesties. Ik heb al gezien dat het geheugen maar 2 reepjes ondersteunt, maar dat is geen probleem.
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 7500F Tray | € 125,90 | € 125,90 |
| 1 | Moederborden | MSI B850 GAMING PLUS WIFI6E | € 144,90 | € 144,90 |
| 1 | Videokaarten | ASRock AMD Radeon RX 9060 XT Steel Legend 16GB OC | € 389,- | € 389,- |
| 1 | Behuizingen | Mars Gaming MCVISIONW | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Waterkoeling | Thermalright Frozen Notte 360 White ARGB V2 | € 99,58 | € 99,58 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB CMH32GX5M2E6000C36W | € 219,- | € 219,- |
| 1 | Voedingen | Gigabyte GP-P750GM | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Interne SSD's | Kingston NV3 M.2 2280 (retail) 1TB | € 70,95 | € 70,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.204,13 | ||