Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Samsung S95F springt soms spontaan aan

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views

• doggy1
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:06
Sinds een week de Samsung S95F 77". Deze is inderdaad beter geschikt voor mijn lichte kamer, maar ik heb wel een issue. De tv springt soms "spontaan" aan zonder dat ik aan tv of ab zit. Waar kan dat aan liggen?

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Nu online

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Ik ben niet zo blij dat je voor deze vraag een oud thema kaapte en daarin een totaal ongerelateerde vraag stelde, dus ik heb jouw vraag maar verplaatst naar een nieuw thema in het juiste forum. En dan ben ik erg lief geweest, want... jouw vraag bevat wel erg weinig achtergrondinformatie. Hoe moeten lezers hier jouw probleem kunnen analyseren als ze niet alle details van jouw installatie hebben?

Graag je bijdrage aanvullen met details; in het bijzonder of HDMI-CEC aan staat, welke apparaten erop zijn aangesloten (en hoe!) en of er infraroodbronnen in de omgeving kunnen zijn.

Bij gebreke van nadere achtergrondinformatie zal ik de discussie alsnog op slot moeten gooien.

• a.boogerd
  • Registratie: April 2006
  • Nu online
doggy1 schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 11:38:
Sinds een week de Samsung S95F 77". Deze is inderdaad beter geschikt voor mijn lichte kamer, maar ik heb wel een issue. De tv springt soms "spontaan" aan zonder dat ik aan tv of ab zit. Waar kan dat aan liggen?
Probeer eens (mocht dit van toepassing zijn) alle kabels die je aangesloten hebt van externe apparaten en bijvoorbeeld netwerkkabels lost te koppelen.

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Alle tips uit deze probleemoplosser al geprobeerd?

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Nu online

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Geen reactie.. hangslot.

Dit topic is gesloten.