Ik ben op zoek naar een wasmachine die relevant is voor de huidige tijd, maar kom er wat betreft beschikbare informatie niet zo goed uit. Wat ik eigenlijk zoek is een wasmachine en droger die snel is wanneer nodig (ook op hoge temperaturen). Dus laag energielabel is prima, maar soms wil je ook gewoon vlammen omdat op dat moment de stroomkosten laag zijn (dynamisch contract) of omdat de zon schijnt.
We hebben nu een machine die super zuinig is. De was eerst weegt en er dan lekker 4 uur over gaat doen... Daar ben ik wel klaar mee. Ik wil gewoon de was erdoorheen stampen als het tarief laag is of als de zon vol op mijn panelen staat.
Iemand tips voor een wasmachine die programma's heeft op hoge temperaturen (60 of soms zelf 90 graden) die binnen 90 minuten klaar zijn zonder dat je moet klooien met halve wasjes enzo.
Zelfde geldt eigenlijk voor de wasdroger.
We hebben nu een machine die super zuinig is. De was eerst weegt en er dan lekker 4 uur over gaat doen... Daar ben ik wel klaar mee. Ik wil gewoon de was erdoorheen stampen als het tarief laag is of als de zon vol op mijn panelen staat.
Iemand tips voor een wasmachine die programma's heeft op hoge temperaturen (60 of soms zelf 90 graden) die binnen 90 minuten klaar zijn zonder dat je moet klooien met halve wasjes enzo.
Zelfde geldt eigenlijk voor de wasdroger.
/f/image/6GvePEkJybnQ4oaZzqUmlogq.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PXIIH8P6GcnfjYXaSFnkQ1zy.png?f=user_large)