Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een pc bouwen waarmee ik vooral Battlefield 6 soepel kan spelen op 1080p, met goede framerates en hoge instellingen waar dat binnen het budget haalbaar is. Ik heb verder geen zware toepassingen zoals videobewerking of streaming. Het belangrijkste is dat het systeem stil blijft tijdens gaming en normaal gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximale budget is 750 euro. Randapparatuur zoals scherm, muis, toetsenbord en Windows-licentie hoef ik niet mee te nemen in dit bedrag.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alles al wat betreft randapparatuur. Het gaat dus echt om de desktop zelf.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een complete basisopbouw: processor, videokaart, moederbord, geheugen, opslag, voeding, behuizing en koeling.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor AMD, Intel of Nvidia. Mijn voorkeur gaat wel uit naar nieuwe onderdelen en dus niet naar refurbished of tweedehands hardware.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het is voor mij belangrijk dat de behuizing niet groter is dan 41 cm diep, 22 cm breed en 45 cm hoog. Ik wil graag een zo stil mogelijke pc.
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen dat jullie meedenken over de samenstelling, of mijn keuzes kloppen en waar ik mogelijk betere prijs-kwaliteit kan krijgen binnen mijn budget en binnen de afmetingen van de behuizing. Mijn eigen kennis is beperkt, daarom hoor ik graag jullie inzichten. Prijzen van RAM zijn door het dak heen dus denk dat het slim is om dit later te upgraden.
Geupdate op basis van advies
OORSPRONKELIJKE BUILD
Ik wil een pc bouwen waarmee ik vooral Battlefield 6 soepel kan spelen op 1080p, met goede framerates en hoge instellingen waar dat binnen het budget haalbaar is. Ik heb verder geen zware toepassingen zoals videobewerking of streaming. Het belangrijkste is dat het systeem stil blijft tijdens gaming en normaal gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximale budget is 750 euro. Randapparatuur zoals scherm, muis, toetsenbord en Windows-licentie hoef ik niet mee te nemen in dit bedrag.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alles al wat betreft randapparatuur. Het gaat dus echt om de desktop zelf.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een complete basisopbouw: processor, videokaart, moederbord, geheugen, opslag, voeding, behuizing en koeling.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor AMD, Intel of Nvidia. Mijn voorkeur gaat wel uit naar nieuwe onderdelen en dus niet naar refurbished of tweedehands hardware.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het is voor mij belangrijk dat de behuizing niet groter is dan 41 cm diep, 22 cm breed en 45 cm hoog. Ik wil graag een zo stil mogelijke pc.
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen dat jullie meedenken over de samenstelling, of mijn keuzes kloppen en waar ik mogelijk betere prijs-kwaliteit kan krijgen binnen mijn budget en binnen de afmetingen van de behuizing. Mijn eigen kennis is beperkt, daarom hoor ik graag jullie inzichten. Prijzen van RAM zijn door het dak heen dus denk dat het slim is om dit later te upgraden.
Geupdate op basis van advies
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 7500F Tray | € 125,90 | € 125,90 |
| 1 | Moederborden | ASRock B650M-HDV/M.2 | € 100,99 | € 100,99 |
| 1 | Videokaarten | Powercolor Reaper Radeon RX 9060 XT 8GB | € 284,05 | € 284,05 |
| 1 | Behuizingen | Chieftec Pro mini AZ-01B-OP | € 39,10 | € 39,10 |
| 1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 8A | € 14,99 | € 14,99 |
| 1 | Geheugen intern | Lexar Thor LD4BU016G-R3200GDXG | € 109,99 | € 109,99 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE GOLD 650 V3 ATX 3.1 Non-Modular | € 65,90 | € 65,90 |
| 1 | Interne SSD's | WD_Black SN7100 1TB | € 83,90 | € 83,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 824,82 | ||
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 137,99 | € 137,99 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B550M DS3H (rev. 1.0/1.1/1.2/1.3) | € 71,99 | € 71,99 |
| 1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 6600 Challenger D 8GB | € 225,14 | € 225,14 |
| 1 | Behuizingen | Montech AIR 100 ARGB Zwart | € 54,95 | € 54,95 |
| 1 | Geheugen intern | Lexar Thor LD4BU016G-R3200GDXG | € 109,99 | € 109,99 |
| 1 | Voedingen | Gigabyte P750BS | € 59,50 | € 59,50 |
| 1 | Interne SSD's | Samsung 990 EVO Plus 1TB | € 89,90 | € 89,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 749,46 | ||
[ Voor 25% gewijzigd door JoeydeVries op 18-11-2025 21:14 ]